Page 279 - Beethoven, Ludwig van. Simfonija v F-duru, opus 68: »ljubljanski prepis« - Symphony in F major, opus 68: ‘Ljubljana transcript’. Uredil/Edited by Jonatan Vinkler. Koper, Ljubljana: Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Narodna in univerzitetna knjižnica, Založba Univerze na Primorskem, 2019.
P. 279
š Lajovic doi: https://doi.org/10.26493/978-961-7055-54-2.277-284 277

Revizijsko poročilo

Zaznamki in opombe revizijskega poročila se nanaša- prvega prepisa in sodobnih izdaj. Mesta, kjer so akcidence v obliki kli-
jo na razlike med partituro avtografa Šeste simfoni- nov in so v vseh izdajah enaka, v revizijskem poročilu niso zajeta.
je, »Pastoralne«, L. v. Beethovna (Beethoven-Haus
Bonn, BH 64)1 in drugim prepisom partiture Beethov- Kratice in oznake Kratica
novega kopista Josepha Klumparja, ki ga hrani Narodna in univerzitet- fg
na knjižnica (NUK) v Ljubljani (NUK, Glasbena zbirka, M tre Beetho- Oznaka fl
ven, MZ 1765/1955).2 Ta »ljubljanski« prepis bi ob analitični primerjavi Fagot f, ff
s prvim avtoriziranim prepisom partiture (kopist tudi J. Klumpar), ki Flavta cl
ga hrani Beethovnova hiša v Bonnu (Beethoven-Haus Bonn, NE 146),3 Forte, fortissimo ob
lahko označili kot »čistopis«, saj so v ljubljanskem prepisu upošteva- Klarinet
ni vsi popravki, ki jih je Beethoven vnesel v prvi prepis. Posebna drago- Oboa p, pp
cenost ljubljanskega prepisa partiture pa je še v dodatnih Beethovnovih Piano, pianissimo cor
pripombah. Rog sf
Sforzato
Revizijsko poročilo namenja pozornost skoraj izključno akciden-
cam,4 pri katerih nastajajo največje razlike. Omenjene pa so tudi dru- marveč označuje vse znake in ostala semantična znamenja, ki noto interpre-
ge podrobnosti, v katerih se »ljubljanski« prepis razlikuje od avtografa, tativno natančneje definirajo.

1 Dostopno v: Beethoven-Haus Bonn, https://www.beethoven.de/de/digita-
les-archiv.

2 Dostopno v: Beethoven, Ludwig van (1808). Sinfonia pastorale. URN:NB-
N:SI:DOC-98LTR6Y0, http://www.dlib.si.

3 Beethoven-Haus Bonn.
4 Termin akcidenca se tukaj ne uporablja v ozkem glasbenoteoretičnem pomenu,
   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284