Page 283 - Beethoven, Ludwig van. Simfonija v F-duru, opus 68: »ljubljanski prepis« - Symphony in F major, opus 68: ‘Ljubljana transcript’. Uredil/Edited by Jonatan Vinkler. Koper, Ljubljana: Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Narodna in univerzitetna knjižnica, Založba Univerze na Primorskem, 2019.
P. 283
stavek 281
V tem stavku so v taktih 33 in 40 ter znova v taktih 105 in 113 označene z njimi kopist označeval prelom strani, zato seveda ne morejo biti revizijsko poročilo
cezure, vendar niso pisane z Beethovnovim svinčnikom. Verjetno je upoštevane.
Takt Avtograf [1808], Beethoven-Haus Bonn, BH 64 Drugi prepis, Ljubljana, NUK, MZ 1765/1955
Začetek V avtografu in prvem prepisu še ni pripombe dveh Vlc Težko berljiva pripomba »[D]ue Violoncelli«
»solo Con sordino«. in pod njo »[Pri]mo e secondo solo Con Sordino.«11
23 Ena redkih Beethovnovih korektur v avtografu. V partu vla Kopist prepisal pravilno.
je na tretji dobi linijo pomotoma zapisal za terco prenizko
32 in napako z rdečim svinčnikom popravil. Klini.12
Vni I. na drugo dobo notirane pike nad šestnajstinkami.
33–37 Notacija je podana na spodnjem sistemu Vni II. trilčki brez založka.14
45 Vni II. trilčki z založkom.13 Mešano – pike in klini.16
54 Vni I. pike, v naslednjem taktu pa izraziti klini.15 Prvotno notirane pike je Beethoven z rdečim svinčnikom
Nobenih akcidenc. spremenil v kline.
Enako.
58 Fl pike! Pike.
65 Pihala klini. Enako.
69 Vla pike! Enako.
76 Fg akcidence se berejo kot pike.
11 Spodnji rob strani je obrezan v živo, tekst je deloma odrezan in zelo težko čitljiv (»[g]li Violoncelli tutti coi Bassi«).
12 Verjetno jih je tako razumel tudi Beethoven, ki na tem mestu ni interveniral, pač pa je v analognam 54. taktu pike z rdečim svinčnikom spremenil v kline.
13 Beethoven je v pripombi na tej strani spodaj izrecno poudaril takšno igro, ker mu je v samem sistemu zaradi korektur zmanjkalo prostora.
14 Kopist verjetno ni opazil Beethovnove pripombe.
15 To mesto je potrebno unificirati.
16 Principa se ne da ugotoviti.
V tem stavku so v taktih 33 in 40 ter znova v taktih 105 in 113 označene z njimi kopist označeval prelom strani, zato seveda ne morejo biti revizijsko poročilo
cezure, vendar niso pisane z Beethovnovim svinčnikom. Verjetno je upoštevane.
Takt Avtograf [1808], Beethoven-Haus Bonn, BH 64 Drugi prepis, Ljubljana, NUK, MZ 1765/1955
Začetek V avtografu in prvem prepisu še ni pripombe dveh Vlc Težko berljiva pripomba »[D]ue Violoncelli«
»solo Con sordino«. in pod njo »[Pri]mo e secondo solo Con Sordino.«11
23 Ena redkih Beethovnovih korektur v avtografu. V partu vla Kopist prepisal pravilno.
je na tretji dobi linijo pomotoma zapisal za terco prenizko
32 in napako z rdečim svinčnikom popravil. Klini.12
Vni I. na drugo dobo notirane pike nad šestnajstinkami.
33–37 Notacija je podana na spodnjem sistemu Vni II. trilčki brez založka.14
45 Vni II. trilčki z založkom.13 Mešano – pike in klini.16
54 Vni I. pike, v naslednjem taktu pa izraziti klini.15 Prvotno notirane pike je Beethoven z rdečim svinčnikom
Nobenih akcidenc. spremenil v kline.
Enako.
58 Fl pike! Pike.
65 Pihala klini. Enako.
69 Vla pike! Enako.
76 Fg akcidence se berejo kot pike.
11 Spodnji rob strani je obrezan v živo, tekst je deloma odrezan in zelo težko čitljiv (»[g]li Violoncelli tutti coi Bassi«).
12 Verjetno jih je tako razumel tudi Beethoven, ki na tem mestu ni interveniral, pač pa je v analognam 54. taktu pike z rdečim svinčnikom spremenil v kline.
13 Beethoven je v pripombi na tej strani spodaj izrecno poudaril takšno igro, ker mu je v samem sistemu zaradi korektur zmanjkalo prostora.
14 Kopist verjetno ni opazil Beethovnove pripombe.
15 To mesto je potrebno unificirati.
16 Principa se ne da ugotoviti.