Page 283 - Beethoven, Ludwig van. Simfonija v F-duru, opus 68: »ljubljanski prepis« - Symphony in F major, opus 68: ‘Ljubljana transcript’. Uredil/Edited by Jonatan Vinkler. Koper, Ljubljana: Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Narodna in univerzitetna knjižnica, Založba Univerze na Primorskem, 2019.
P. 283
stavek 281

V tem stavku so v taktih 33 in 40 ter znova v taktih 105 in 113 označene z njimi kopist označeval prelom strani, zato seveda ne morejo biti revizijsko poročilo
cezure, vendar niso pisane z Beethovnovim svinčnikom. Verjetno je upoštevane.

Takt Avtograf [1808], Beethoven-Haus Bonn, BH 64 Drugi prepis, Ljubljana, NUK, MZ 1765/1955
Začetek V avtografu in prvem prepisu še ni pripombe dveh Vlc Težko berljiva pripomba »[D]ue Violoncelli«
»solo Con sordino«. in pod njo »[Pri]mo e secondo solo Con Sordino.«11
23 Ena redkih Beethovnovih korektur v avtografu. V partu vla Kopist prepisal pravilno.
je na tretji dobi linijo pomotoma zapisal za terco prenizko
32 in napako z rdečim svinčnikom popravil. Klini.12
Vni I. na drugo dobo notirane pike nad šestnajstinkami.
33–37 Notacija je podana na spodnjem sistemu Vni II. trilčki brez založka.14
45 Vni II. trilčki z založkom.13 Mešano – pike in klini.16
54 Vni I. pike, v naslednjem taktu pa izraziti klini.15 Prvotno notirane pike je Beethoven z rdečim svinčnikom
Nobenih akcidenc. spremenil v kline.
Enako.
58 Fl pike! Pike.
65 Pihala klini. Enako.
69 Vla pike! Enako.
76 Fg akcidence se berejo kot pike.

11 Spodnji rob strani je obrezan v živo, tekst je deloma odrezan in zelo težko čitljiv (»[g]li Violoncelli tutti coi Bassi«).
12 Verjetno jih je tako razumel tudi Beethoven, ki na tem mestu ni interveniral, pač pa je v analognam 54. taktu pike z rdečim svinčnikom spremenil v kline.
13 Beethoven je v pripombi na tej strani spodaj izrecno poudaril takšno igro, ker mu je v samem sistemu zaradi korektur zmanjkalo prostora.
14 Kopist verjetno ni opazil Beethovnove pripombe.
15 To mesto je potrebno unificirati.
16 Principa se ne da ugotoviti.
   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288