Page 118 - Gošnik, Dušan. 2019. Management temeljnih procesov: instrumentalni in interesni vpliv na uspešnost podjetij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 118
Management temeljnih procesov

Z determinanto smo preverili, ali posamezne trditve znotraj področ-
ja »presojanje« morda ne merijo enega in istega (problem multikolinear-
nosti). V našem primeru je determinanta 0,144, kar je nad 0,00001 in po-
meni, da različne trditve znotraj področja dejansko merijo različen vpliv
in so primerne za nadaljnjo analizo.

Preglednica 52: Področje »presojanje« – povezanost med trditvami

Uspešnost spre­ Uspešnost spre­ Uspešnost spre­ Uspešnost spre­
memb temelj­ memb temelj­ memb temelj­ memb temeljnega
nega procesa nega procesa nega procesa procesa presoja­
presojamo skozi presojamo skozi presojamo skozi mo skozi koristi
učenje, rast in koristi za kupca. tehnološki na­
razvoj podjetja predek podjetja. za dolgoročno
118 (koristi na dol­ sodelovanje z do­

gi rok). bavitelji.

Uspešnost sprememb temeljne­ 1,000
ga procesa presojamo skozi učen­
je, rast in razvoj podjetja (koristi na
dolgi rok).

Uspešnost sprememb temeljnega 0,721 1,000
procesa presojamo skozi
koristi za kupca.

Uspešnost sprememb temeljnega

procesa presojamo skozi tehnološki 0,704 0,643 1,000

napredek podjetja.

Uspešnost sprememb temeljne­

ga procesa presojamo skozi koris­ 0,533 0,501 0,555 1,000
ti za dolgoročno sodelovanje z do­

bavitelji.

Determinanta = 0,144

KMO in Bartlettov test sta nam za področje »presojanje« pomagala
določiti, ali so trditve znotraj področja medsebojno dovolj povezane, da
bi bila faktorska analiza v nadaljevanju smiselna (preglednica 53).

Preglednica 53: Področje »presojanje« – KMO in Bartlettov test

Kaiser-Meyer-Olkinova mera vzorčne ustreznosti Hi-kvadrat 0,811
Bartlettov test sferičnosti Stopinje prostosti 310,225

p-vrednost 6
0,000

Za naš primer rezultati kažejo, da je KMO 0,811, kar je nad 0,5, prav
tako je Bartlettov test statistično značilen, saj je p-vrednost pod 0,05 (pod
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123