Page 246 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik III (2007), številki 5-6, ISSN 1408-8363
P. 246
PREVOD

smrti zapadlega človeka Jezus Kristus v krstu nepreklicno sprejema v
svojo odrešenjsko skupnost, da postane nova stvaritev. V moči Svetega
Duha ga pokliče v svoje občestvo in k življenju iz vere: k vsako-
dnevnem spreobračanju in k hoji za njim.

15. b) Gospodova večerja
V Gospodovi večerji se vstali Jezus Kristus podarja v svojem telesu
in krvi, ki ju je žrtvoval za vse: po besedi svoje obljube s kruhom in
vinom. Tako nam odpušča grehe in nas osvobaja za novo življenje iz
vere. Omogoča nam, da se vnovič izkusimo kot udje njegovega telesa.
Krepi nas za služenje ljudem.
16. Ko obhajamo Gospodovo večerjo, oznanjamo Kristusovo smrt,
po kateri je Bog spravil svet s seboj. Izpričujemo prisotnost vstalega
Gospoda med nami. Ker je Gospod prišel k nam, radostno čakamo
njegovo prihodnost v slavi.

III. SOGLAŠANJE Z OBSODBAMI UČENJA
V OBDOBJU REFORMACIJE

17. Nesoglasja, ki so od obdobja reformacije naprej onemogočala
cerkveno skupnost med luteranskimi in reformiranimi cerkvami ter
privedla do medsebojnih obsodb, so zadevala nauk o Gospodovi
večerji, kristologijo in nauk o predestinaciji. Čeprav resno jemljemo
odločitve očetov reformacije, lahko danes glede teh naukov soglasno
izjavimo:

1. Gospodova večerja

18. V Gospodovi večerji se vstali Jezus Kristus podarja v svojem
telesu in krvi, ki ju je žrtvoval za vse: po besedi svoje obljube s kruhom
in vinom. Tako se brez zadržkov daje vsem, ki prejemajo kruh in vino;
vera prejema Gospodovo večerjo v odrešenje, nevera v obsodbo.

19. Skupnosti z Jezusom Kristusom v njegovem telesu in krvi ne
moremo ločevati od akta jedenja in pitja. Sleherno povpraševanje po
tem, kako je Kristus prisoten v Gospodovi večerji, tvega, da zatem-
njuje pomen Gospodove večerje, če prezre ta akt.

244
   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251