Page 22 - Studia Universitatis Hereditati, vol. 3(1) (2015). Koper: Založba Univerze na Primorskem/University of Primorska Press.
P. 22
Slovenije se lahko pozicionira kot prostor za vrednost muzejske privlačnosti v množici ostale
doživetje najboljše tovrstne zbirke/razstave/do- ponudbe prostočasnih aktivnosti v kraju.
godka v Istri. Pri privabljanju kulturnih turis-
tov na tujih trgih se lahko individualno pozicio- Skupna krovna znamka obalnih muzejev Is-
nira nišnim ciljnim skupinam t. i. poznavalcem tre (npr. z imenom Obalni muzeji Istre / Istrian
oz. entuziastom. Ti so pripravljeni pripotovati na Coastal Museums - IsCom; ter s skupnim krov-
destinacijo prav z motivom ogleda posebne mu- nim znakom, sloganom in grafično podobo) lah-
zejske zbirke, tematske razstave ali dogodka. Pri ko pomembno prispeva k razvoju prepoznav-
vsakem individualnem tržnem nastopu lahko nosti in želene pozicije posameznih muzejev na
obalni muzeji Istre dodatno pridobijo na pome- trgu ter olajša komunikacijske napore skupine
nu in prepoznavnosti, v kolikor uporabijo tudi muzejev na skupnih trgih. Sklop skupnih pozi-
skupna krovna izhodišča, in tudi skupno krov- tivnih atributov za razvoj krovne znamke obal-
no znamko. nih muzejev Istre, ki se je izpostavil na delavni-
cah z muzejskimi in turističnimi deležniki, je:
Predlog znamčenja obalnih muzejev Istre
Znamčenje je postala osrednja marketinška de- – Bogato doživetje, ki omogoča obiskovalcem -
javnost za doseganje prepoznavanja, razlikovan- turistom aktivno in zadovoljujočo izkušnjo,
ja in ustvarjanja dodane vrednosti tudi v prime- skozi katero bo še bolje občutil in si zapom-
ru muzejskega produkta. Pri znamčenju se muzej nil obisk Istre;
osredotoča na svojo glavno skupino obiskovalcev
s ciljem, da bo ta uspešno ločila in prepoznala – Izobraževalno spoznavanje kulture in dediš-
čine skozi zanimiv in reflektiven pristop k
prezentaciji in interpretaciji;
studia universitatis her editati, letnik 3 (2015), številk a 1 22

hereditati

Slika 3: Osrednji koncept znamke obalnih muzejev Istre; Vir: Prilagojeno po Brezovec et al., 2013.
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27