Page 107 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 107

Slika 1
           Pogostost učenja matematike oz. reševanja matematičnih nalog ob poslušanju glasbe v ozadju

               18

               16
               14

               12                                                               Ela Urek ◆ Učinki vključevanja glasbe pri učenju matematike
              Število udeležencev  10 8







                4 6

                2

                0
                   Nikoli  Zelo redko  Redko  Včasih  Pogosto Zelo pogosto  Vedno

           včasih, pogosto, zelo pogosto ali vedno, nekaj (n = 30) jih je poročalo tudi o
           tem, da glasbo ob tem poslušajo le redko, zelo redko ali nikoli.
               Drugo vprašanje se je navezovalo na značilnosti glasbe, ki jo dijaki poslu-
           šajo med učenjem matematike.


           Preglednica 1
           Opisne statistike glede na značilnosti glasbe, ki jo dijaki poslušajo pri učenju matematike


            Značilnosti glasbe   N    M    SD  Mdn   Min  Max  As   Spl  Se
           Tiha : glasna         81  2,63  1,17  3,00  1,00  5,00  0,28  -0,43 0,01
           Hitra : počasna       81  3,05  1,00 3,00  1,00  5,00  0,36  -0, 17 0,01
           Poznana : nepoznana   81  2,94 1,20  3,00  1,00  5,00  -0, 10 -0,75  0,02
           Sprostitvena : aktivacijska  81  2,96 1, 16 3,00  1,00  5,00  -0,22 -0,57 0,01
           Vsečna : nevšečna     81  2,21  1,10  2,00  1,00  5,00  0,71  -0, 17 0,01

           Vesela : žalostna     81  2,84 1,02  3,00  1,00  5,00  0,04  -0,08 0,01
           Instrumentalna :
           z besedilom           81  2,90 1,23  3,00  1,00  5,00  -0,01 -0,83  0,02
           Dinamična : enolična  81  2,59  0,93 3,00  1,00  5,00  -0,23  -0,36 0,01



                                                                           107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112