Page 107 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 107
Slika 1
Pogostost učenja matematike oz. reševanja matematičnih nalog ob poslušanju glasbe v ozadju
18
16
14
12 Ela Urek ◆ Učinki vključevanja glasbe pri učenju matematike
Število udeležencev 10 8
4 6
2
0
Nikoli Zelo redko Redko Včasih Pogosto Zelo pogosto Vedno
včasih, pogosto, zelo pogosto ali vedno, nekaj (n = 30) jih je poročalo tudi o
tem, da glasbo ob tem poslušajo le redko, zelo redko ali nikoli.
Drugo vprašanje se je navezovalo na značilnosti glasbe, ki jo dijaki poslu-
šajo med učenjem matematike.
Preglednica 1
Opisne statistike glede na značilnosti glasbe, ki jo dijaki poslušajo pri učenju matematike
Značilnosti glasbe N M SD Mdn Min Max As Spl Se
Tiha : glasna 81 2,63 1,17 3,00 1,00 5,00 0,28 -0,43 0,01
Hitra : počasna 81 3,05 1,00 3,00 1,00 5,00 0,36 -0, 17 0,01
Poznana : nepoznana 81 2,94 1,20 3,00 1,00 5,00 -0, 10 -0,75 0,02
Sprostitvena : aktivacijska 81 2,96 1, 16 3,00 1,00 5,00 -0,22 -0,57 0,01
Vsečna : nevšečna 81 2,21 1,10 2,00 1,00 5,00 0,71 -0, 17 0,01
Vesela : žalostna 81 2,84 1,02 3,00 1,00 5,00 0,04 -0,08 0,01
Instrumentalna :
z besedilom 81 2,90 1,23 3,00 1,00 5,00 -0,01 -0,83 0,02
Dinamična : enolična 81 2,59 0,93 3,00 1,00 5,00 -0,23 -0,36 0,01
107