Page 21 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 21

2023) kažejo na pomembnost in pozitivne učinke formativnega spremljan-
           ja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi, pa vseeno ne zaznamo raziskave, ki bi
           poglobljeno preučevala vlogo in pomen učiteljevih povratnih informacij te-
           kom ustvarjanja v glasbi. Prav tako v preučevanih člankih ne zaznamo praktič-
           nih usmeritev in morebitnih primerov dobre prakse na področju formativne-
           ga spremljanja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi. To bi namreč lahko učitelje
           spodbudilo k pogostejšemu uresničevanju tako formativnega spremljanja kot
           dejavnosti ustvarjanja v glasbi pri pouku glasbene umetnosti.
               Prispevek je naša spodbuda učiteljem glasbene umetnosti za pogostejšo
           implementacijo formativnega spremljanja v pouk glasbene umetnosti,
           natančneje v dejavnosti ustvarjanja v glasbi, s ciljem ustvarjanja spodbudnega
           in ustvarjalnega učnega okolja.

           Literatura

           Adamič, M. (2005). Vloga poučevanja. Sodobna pedagogika, 56(1), 78–88.
           Andrade, H. L., in Heritage, M. (2017). Using formative assessment to enhance   Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI
               learning, achievement, and academic self-regulation. Routledge.
           Black, P., in Wiliam, D. (1998). Assessment and classroom
               learning. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, 5(1),
               7–74.
           Black, P., in Wiliam, D. (2003). ‘In praise of educational research’: Formative
               assessment. British Educational Research Journal, 29(5), 623–637.
           Black, P., in Wiliam, D. (2009). Developing the theory of
               formative assessment. Educational Assessment, Evaluation and
               Accountability, 21(1), 5–31.
           Bolden, B., in DeLuca, C. (2022). Nurturing student creativity through
               assessment for learning in music classroom. Research Studies in Music
               Education, 44(1), 273–289.
           Bolden, B., Rickey, N., in DeLuca, C. (2023). Nurturing musical creativity
               through assessment for learning. Music Educators Journal, 109(4), 18–26.
           Borota, B. (2013). Glasbene dejavnosti in vsebine. Univerzitetna založba
               Annales.
           Cavicchi, D. (2009). My music, their music, and the irrelevance of music
               education. V T. A. Regelski in J. T. Gates (ur.), Music education for
               changing times: Guiding visions for practice (str. 97–107). Springer.
           Cowie, B., in Bell, B. (1999). A model of formative assessment in science
               education. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, 6(1),
               101–116.
           Denac, O. (2012). Načrtovanje glasbenih dejavnosti v zgodnjem obdobju
               otroštva: visokošolski učbenik. Pedagoška fakulteta.

                                                                            21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26