Page 21 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 21
2023) kažejo na pomembnost in pozitivne učinke formativnega spremljan-
ja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi, pa vseeno ne zaznamo raziskave, ki bi
poglobljeno preučevala vlogo in pomen učiteljevih povratnih informacij te-
kom ustvarjanja v glasbi. Prav tako v preučevanih člankih ne zaznamo praktič-
nih usmeritev in morebitnih primerov dobre prakse na področju formativne-
ga spremljanja pri dejavnostih ustvarjanja v glasbi. To bi namreč lahko učitelje
spodbudilo k pogostejšemu uresničevanju tako formativnega spremljanja kot
dejavnosti ustvarjanja v glasbi pri pouku glasbene umetnosti.
Prispevek je naša spodbuda učiteljem glasbene umetnosti za pogostejšo
implementacijo formativnega spremljanja v pouk glasbene umetnosti,
natančneje v dejavnosti ustvarjanja v glasbi, s ciljem ustvarjanja spodbudnega
in ustvarjalnega učnega okolja.
Literatura
Adamič, M. (2005). Vloga poučevanja. Sodobna pedagogika, 56(1), 78–88.
Andrade, H. L., in Heritage, M. (2017). Using formative assessment to enhance Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI
learning, achievement, and academic self-regulation. Routledge.
Black, P., in Wiliam, D. (1998). Assessment and classroom
learning. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, 5(1),
7–74.
Black, P., in Wiliam, D. (2003). ‘In praise of educational research’: Formative
assessment. British Educational Research Journal, 29(5), 623–637.
Black, P., in Wiliam, D. (2009). Developing the theory of
formative assessment. Educational Assessment, Evaluation and
Accountability, 21(1), 5–31.
Bolden, B., in DeLuca, C. (2022). Nurturing student creativity through
assessment for learning in music classroom. Research Studies in Music
Education, 44(1), 273–289.
Bolden, B., Rickey, N., in DeLuca, C. (2023). Nurturing musical creativity
through assessment for learning. Music Educators Journal, 109(4), 18–26.
Borota, B. (2013). Glasbene dejavnosti in vsebine. Univerzitetna založba
Annales.
Cavicchi, D. (2009). My music, their music, and the irrelevance of music
education. V T. A. Regelski in J. T. Gates (ur.), Music education for
changing times: Guiding visions for practice (str. 97–107). Springer.
Cowie, B., in Bell, B. (1999). A model of formative assessment in science
education. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice, 6(1),
101–116.
Denac, O. (2012). Načrtovanje glasbenih dejavnosti v zgodnjem obdobju
otroštva: visokošolski učbenik. Pedagoška fakulteta.
21