Page 23 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 23

Menard, E. (2013). Creative thinking in music: Developing a model for
               meaningful learning in middle school general music. Music Educators
               Journal, 100(2), 61–67.
           Ministrstvo Republike Slovenije za šolstvo in šport. (2011). Program osnovna
               šola: glasbena vzgoja; učni načrt (A. Štrukelj, ur.).
           Mithans, M., in Ivanuš Grmek, M. (2012). Spreminjanje položaja učenca v
               Sloveniji v 20. stoletju. Revija za elementarno izobraževanje, 5(2), 55–72.
           Page, M. J., McKenzie, J. E., Bossuyt, P. M., Boutron, I., Hoffmann, T. C.,
               Mulrow, C. D., Shamseer, L., Tetzlaff, J. M., Akl, E. A., Brennan, S.
               E., Chou, R., Glanville, J., Grimshaw, J. M., Hróbjartsson, A., Lalu,
               M. M., Li, T., Loder, E. W., Mayo-Wilson, E., McDonald, S., ... Moher,
               D. (2021). The PRISMA 2020 statement: An updated guideline for
               reporting systematic reviews. Systematic Reviews, 10, 89.
           Peršolja, M. (2020). Formativno spremljanje znanja v praksi: priročnik za
               učitelje (3. dopolnjena in popravljena izd.). M. Peršolja.
           Runco, M. A. (2003). Education for creative potential. Scandinavian Journal
               of Educational Research, 47(3), 317–324.
           Sætre, J. H. (2011). Teaching and learning music composition in primary   Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI
               school settings. Music Education Research, 13(1), 29–50.
           Sentočnik, S., in Rutar Ilc, Z. (2001). Koncepti znanja, učenje za
               razumevanje. V Modeli poučevanja in učenja: metodika in didikatika
               (str. 19–41). Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
           Sicherl-Kafol, B. (2015). Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. Pedagoška
               fakulteta.
           Sicherl-Kafol, B., Denac, O., in Borota, B. (2011). Glasbena umetnost. V N.
               Bucik, N. Požar Matijašič in V. Pirc (ur.), Kulturno-umetnostna vzgoja:
               priročnik s primeri dobre prakse iz vrtcev, osnovnih in srednjih šol (str.
               91–95). Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za
               šolstvo.
           Sicherl-Kafol, B., Kordeš, U., in Holcar Brunauer, A. (2017). Assessment for
               learning in music education in the Slovenian context: From punishment
               or reward to support. Music Education Research, 19(1), 17–28.
           Strand, K. (2006). Survey of Indiana music teachers on using composition in
               the classroom. Journal of Research in Music Education, 54(2), 154–167.
           Strmčnik, F. (2001). Didaktika: osrednje teoretične teme. Znanstveni inštitut
               Filozofske fakultete.
           Sušec, M. (2023). Pogledi osnovnošolskih učiteljev na formativno spremljanje
               [Neobjavljeno magistrsko delo]. Univerza v Mariboru.
           Tomić, A. (2003). Izbrana poglavja iz didaktike. Filozofska fakulteta, Center
               za pedagoško izobraževanje.
           Yan, Z., in Pastore, S. (2022). Assessing teachers’ strategies in formative
               assessment: The teacher formative assessment practice scale. Journal
               of Psychoeducational Assessment, 40(5), 592–604.

                                                                            23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28