Page 23 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 23
Menard, E. (2013). Creative thinking in music: Developing a model for
meaningful learning in middle school general music. Music Educators
Journal, 100(2), 61–67.
Ministrstvo Republike Slovenije za šolstvo in šport. (2011). Program osnovna
šola: glasbena vzgoja; učni načrt (A. Štrukelj, ur.).
Mithans, M., in Ivanuš Grmek, M. (2012). Spreminjanje položaja učenca v
Sloveniji v 20. stoletju. Revija za elementarno izobraževanje, 5(2), 55–72.
Page, M. J., McKenzie, J. E., Bossuyt, P. M., Boutron, I., Hoffmann, T. C.,
Mulrow, C. D., Shamseer, L., Tetzlaff, J. M., Akl, E. A., Brennan, S.
E., Chou, R., Glanville, J., Grimshaw, J. M., Hróbjartsson, A., Lalu,
M. M., Li, T., Loder, E. W., Mayo-Wilson, E., McDonald, S., ... Moher,
D. (2021). The PRISMA 2020 statement: An updated guideline for
reporting systematic reviews. Systematic Reviews, 10, 89.
Peršolja, M. (2020). Formativno spremljanje znanja v praksi: priročnik za
učitelje (3. dopolnjena in popravljena izd.). M. Peršolja.
Runco, M. A. (2003). Education for creative potential. Scandinavian Journal
of Educational Research, 47(3), 317–324.
Sætre, J. H. (2011). Teaching and learning music composition in primary Špela Pučko, Jerneja Žnidaršič ◆ VLOGA IN POMEN FORMATIVNEGA SPREMLJANJA PRI DEJAVNOSTIH USTVARJANJA V GLASBI
school settings. Music Education Research, 13(1), 29–50.
Sentočnik, S., in Rutar Ilc, Z. (2001). Koncepti znanja, učenje za
razumevanje. V Modeli poučevanja in učenja: metodika in didikatika
(str. 19–41). Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Sicherl-Kafol, B. (2015). Izbrana poglavja iz glasbene didaktike. Pedagoška
fakulteta.
Sicherl-Kafol, B., Denac, O., in Borota, B. (2011). Glasbena umetnost. V N.
Bucik, N. Požar Matijašič in V. Pirc (ur.), Kulturno-umetnostna vzgoja:
priročnik s primeri dobre prakse iz vrtcev, osnovnih in srednjih šol (str.
91–95). Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za
šolstvo.
Sicherl-Kafol, B., Kordeš, U., in Holcar Brunauer, A. (2017). Assessment for
learning in music education in the Slovenian context: From punishment
or reward to support. Music Education Research, 19(1), 17–28.
Strand, K. (2006). Survey of Indiana music teachers on using composition in
the classroom. Journal of Research in Music Education, 54(2), 154–167.
Strmčnik, F. (2001). Didaktika: osrednje teoretične teme. Znanstveni inštitut
Filozofske fakultete.
Sušec, M. (2023). Pogledi osnovnošolskih učiteljev na formativno spremljanje
[Neobjavljeno magistrsko delo]. Univerza v Mariboru.
Tomić, A. (2003). Izbrana poglavja iz didaktike. Filozofska fakulteta, Center
za pedagoško izobraževanje.
Yan, Z., in Pastore, S. (2022). Assessing teachers’ strategies in formative
assessment: The teacher formative assessment practice scale. Journal
of Psychoeducational Assessment, 40(5), 592–604.
23