Page 60 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 60
Literatura
glasbenopedagoški zbornik ◆ letnik/volume 20 ◆ številka/number 40
Adamer, M. S. (2001). Meeting special needs in music class: General music
teachers can meet the challenges of inclusion by tailoring learning
strategies to each student’s strengths and weaknesses. Music Educators
Journal, 87(4), 23–26.
Applebaum, E., Egel, A. L., Koegel, R. L., in Imhoff, B. (1979). Measuring
musical abilities of autistic children. Journal of Autism and
Developmental Disorders, 9(3), 279–285.
Banjac, M. (2020). Uvod v kvalitativne metode zbiranja podatkov: opazovanje,
intervju in fokusna skupina. Založba FDV.
Ebin, Z. (2015). Shinichi Suzuki and musical talent: An analysis of his claims
[Neobjavljena doktorska disertacija]. York University Toronto.
Glasbeni center Edgar Willems. (B. l.). Značilnosti Willemsovega pristopa.
https://willems.si/zivljenjepis/znacilnosti-willemsovega-pristopa/
Hammel, A. M. (2001). Preparation for teaching special learners: Twenty
years of practice. Journal of Music Teacher Education, 11(1), 5–11.
Hourigan, R., in Hourigan, A. (2009). Teaching music to children with
autism: Understandings and perspectives. Music Educators Journal,
96(1), 40–45.
Košmerl, T. (2021). Kombinirani raziskovalni pristopi kot način združevanja
kvalitativnih in kvantitativnih metod. Sodobna pedagogika, 72(1),
88–107.
Lesar, I. (2020). Katera vzgojna paradigma najbolje podpira uresničevanje
inkluzivnosti. V R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc (ur.), Živa
pedagoška misel Zdenka Medveša (str. 145–164). Znanstvena založba
Filozofske fakultete.
Lesar, I. (2023). Ali so glasbene šole v Sloveniji pravično in inkluzivno
zasnovane? Primer glasbenega izobraževanja učencev s posebnimi
potrebami. V J. Krek (ur.), Sistemski vidiki strategij edukacije in
spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju (str. 93–106).
Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij.
Lobe, B. (2006). Združevanje kvalitativnih in kvantitativnih metod: stara
praksa v novi preobleki? Družboslovne razprave, 22(53), 55–73.
Marčun Kompan, A. (2019). Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi
potrebami [Neobjavljena doktorska disertacija]. Univerza v Ljubljani
McCarthy, K. F. Ondaatje, E. H., Zakaras, L., in Brooks, L. (2004). Gifts
of the muse: Reframing the debate about the benefits of the arts. RAND
Corporation.
McDowell, C. (2010). An adaption tool kit for teaching music. Teaching
Exceptional Children Plus, 6(3), 2–17.
Mesec, B. (1998). Uvod v kvalitativno raziskovanje v socialnem delu. Visoka
šola za socialno delo.
60