Page 60 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 60

Literatura
             glasbenopedagoški zbornik ◆ letnik/volume 20 ◆ številka/number 40

               Adamer, M. S. (2001). Meeting special needs in music class: General music
                   teachers can meet the challenges of inclusion by tailoring learning
                   strategies to each student’s strengths and weaknesses. Music Educators
                   Journal, 87(4), 23–26.
               Applebaum, E., Egel, A. L., Koegel, R. L., in Imhoff, B. (1979). Measuring
                   musical abilities of autistic children. Journal of Autism and
                   Developmental Disorders, 9(3), 279–285.
               Banjac, M. (2020). Uvod v kvalitativne metode zbiranja podatkov: opazovanje,
                   intervju in fokusna skupina. Založba FDV.
               Ebin, Z. (2015). Shinichi Suzuki and musical talent: An analysis of his claims
                   [Neobjavljena doktorska disertacija]. York University Toronto.
               Glasbeni center Edgar Willems. (B. l.). Značilnosti Willemsovega pristopa.
                   https://willems.si/zivljenjepis/znacilnosti-willemsovega-pristopa/
               Hammel, A. M. (2001). Preparation for teaching special learners: Twenty
                   years of practice. Journal of Music Teacher Education, 11(1), 5–11.
               Hourigan, R., in Hourigan, A. (2009). Teaching music to children with
                   autism: Understandings and perspectives. Music Educators Journal,
                   96(1), 40–45.
               Košmerl, T. (2021). Kombinirani raziskovalni pristopi kot način združevanja
                   kvalitativnih in kvantitativnih metod. Sodobna pedagogika, 72(1),
                   88–107.
               Lesar, I. (2020). Katera vzgojna paradigma najbolje podpira uresničevanje
                   inkluzivnosti. V R. Kroflič, T. Vidmar in K. Skubic Ermenc (ur.), Živa
                   pedagoška misel Zdenka Medveša (str. 145–164). Znanstvena založba
                   Filozofske fakultete.
               Lesar, I. (2023). Ali so glasbene šole v Sloveniji pravično in inkluzivno
                   zasnovane? Primer glasbenega izobraževanja učencev s posebnimi
                   potrebami. V J. Krek (ur.), Sistemski vidiki strategij edukacije in
                   spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju (str. 93–106).
                   Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij.
               Lobe, B. (2006). Združevanje kvalitativnih in kvantitativnih metod: stara
                   praksa v novi preobleki? Družboslovne razprave, 22(53), 55–73.
               Marčun Kompan, A. (2019). Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi
                   potrebami [Neobjavljena doktorska disertacija]. Univerza v Ljubljani
               McCarthy, K. F. Ondaatje, E. H., Zakaras, L., in Brooks, L. (2004). Gifts
                   of the muse: Reframing the debate about the benefits of the arts. RAND
                   Corporation.
               McDowell, C. (2010). An adaption tool kit for teaching music. Teaching
                   Exceptional Children Plus, 6(3), 2–17.
               Mesec, B. (1998). Uvod v kvalitativno raziskovanje v socialnem delu. Visoka
                   šola za socialno delo.

               60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65