Page 176 - Lazar, Irena, Aleksander Panjek in Jonatan Vinkler. Ur. 2020. Mikro in makro. Pristopi in prispevki k humanističnim vedam ob dvajsetletnici UP Fakultete za humanistične študije, 2. knjiga. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 176
»Promocija manjšinskih jezikov v večjezičnih območjih s poudar-
kom na izobraževanju učiteljev in učiteljic«, program Comenius
2.1., 2003–2006;

4) Language As a Bridge to Intercultural Communication and
Understanding (LABICUM) (»Jezik kot most k medkulturnemu
sporazumevanju in razumevanju«), ARRS L6-6085 in Britanski
svet, 2004–2007;

5) »INFO – opredelitev modela za usposabljanja učiteljev v večjezič-
nih okoljih«, program Comenius 2.1, 2004–2007;

6) »Jezik kot kulturna kohezija in človeški kapital«, ARRS, V5-0943,
2004–2006;

7) »Učinkovitost dvojezičnih modelov izobraževanja na narodno
mešanih območjih – izziv in prednost za Evropo jezikov in kul-
tur«, ARRS, V5-0247, 2006–2008;

8) »Jezik – Lingua: Večjezičnost kot bogastvo in vrednota čezmejne-
ga slovensko-italijanskega območja«, Interreg Italija – Slovenija,
2007–2013;

9) Promote Education and Reciprocal Understanding Through
Multicultural Integrated Teaching (PERMIT) »Pospešitev vza-
jemnega razumevanja v izobraževanju z vključevanjem večkul-
turnosti v poučevanje«, program Promotion of the Civil Society
Dialogue Between EU and Turkey, 2008–2009;

10) Multilingualism in Europe as a Resource for Immigration –
Dialogue Initiative among the Universities of Mediterranean
(MERIDIUM) (»Večjezičnost v Evropi kot vir za priseljence«),
program Vseživljenjsko učenje, KA2, 2008–2011;

11) European University Network on Multilingualism LLP – Languages
(EUNOM) (»Mreža evropskih univerz za večjezičnost«), program
Vseživljenjsko učenje, KA2, 2009–2011;

12) »EDUKA – Vzgajati k različnosti«, Interreg Italija – Slovenija,
2011–2014;

13) Languages for Specific Purposes – Language Centres for Cultural
Heritage Preservation (LSP Heritage) (»Strokovni jeziki –
Jezikovni centri za ohranjanje kulturne dediščine«), program
Vseživljenjsko učenje, KA2, 2012–2015;

14) Intercultural Education Resources for Erasmus Students and their
Teachers (IEREST) (»Priročnik za medkulturno pripravo štu-

552
   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181