Page 130 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 130
liza kariernega razvoja v vzgoji in izobraževanju

Preglednica 7.37 Priprava na aktivno staranje

Spremenljivka χ2 g P

Izobrazba ,  ,

Spol ,  ,

Regija ,  ,

Starost ,  ,

Delovna doba ,  ,

Mesto zaposlitve ,  ,

Zavod zaposlitve ,  ,

Opombe χ2 – preizkus hi-kvadrat, g – prostostna stopnja, P – statistična pomembnost.

Preglednica 7.38 Razlike v mnenju o pripravi strokovnih delavcev na aktivno staranje
glede na izobrazbo

Raven izobrazbe Da Ne Skupaj

f f () f f () f f ()

Raven  po EOK  ,  ,  ,
Raven  po EOK
Raven  po EOK  ,  ,  ,
Raven  po EOK
Raven  po EOK  ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

Skupaj  ,  ,  ,

Priprava na aktivno staranje in skrb za kontinuiran karierni razvoj

V okviru študije nas je zanimalo tudi, ali se strokovni delavci pripravljajo na
aktivno staranje in kako skrbijo za svoj kontinuirani karierni razvoj. Rezultati
so pokazali, da se na aktivno staranje izmed 939 anketiranih strokovnih delav-
cev pripravlja 572 oz. 57  anketiranih. 367 (36,6 ) se jih na aktivno staranje
ne pripravlja. Deleža torej kažeta, da je več tistih, ki se pripravljajo na aktivno
staranje, je pa delež tistih, ki se ne pripravljajo, tudi nezanemarljiv.

Glede na te vrednosti smo želeli preveriti, kje se kažejo razlike v odgovorih.
Podatke smo preverili glede na izobrazbo, spol, regijo, starost, delovno dobo,
mesto zaposlitve in zavod zaposlitve strokovnih delavcev.

Mnenje o pripravi na aktivno staranje se med strokovnimi delavci razlikuje
glede na izobrazbo (χ2 = 15,663, g = 4, P = 0,004), spol (χ2 = 4,310, g = 1, P =
0,048), starost (χ2 = 52,800, g = 9, P = 0,000) in delovno dobo (? = 58,177, g = 8,
P = 0,000). Regija in zavod zaposlitve ne kažeta statistično pomembnih raz-
lik, ampak lahko glede na njuno statistično vrednost izpostavimo, da obstaja
neka tendenca razlik.

128
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135