Page 132 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 132
liza kariernega razvoja v vzgoji in izobraževanju

Preglednica 7.41 Razlike v mnenju o pripravi strokovnih delavcev na aktivno staranje
glede na delovno dobo

Delovna doba Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()

< leta  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
> let
Skupaj  ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

Preglednica 7.42 Skrb strokovnih delavcev za kontinuiran karierni razvoj f f ()
 
Načini razvoja  
Preko formalnega in neformalnega učenja.  
S pogovorom s sodelavci.  
S prebiranjem (strokovne) literature. 
S skrbjo zase in z osebnostnim razvojem.  
Ne skrbim za karierni razvoj. 
Drugo  
Skupaj

35 in 39 let delovne dobe (77,3 ). Najmanj se na aktivno staranje pripravljajo
strokovni delavci, ki imajo med 10 in 14 let delovne dobe (39 ).

Poleg priprave na aktivno staranje nas je tudi zanimalo, na kakšen način
strokovni delavci skrbijo za kontinuiran karierni razvoj. Udeleženci raziskave
so lahko podali več odgovorov. Na podlagi vrednosti je razvidno, da stro-
kovni delavci zase skrbijo predvsem s skrbjo zase in z osebnostnim razvojem
(27 ) ter preko formalnega in neformalnega učenja (26 ). Le 1  strokovnih
delavcev je označil, da za karierni razvoj ne skrbi. Vprašanje je ponujalo tudi
možnost odgovora drugo. Pri izbiri tega odgovora so strokovni delavci izpo-
stavljali predvsem pomen športa, zdravja, meditacije, čuječnosti, pozitivnega
mišljenja in spoznavanja IKT-tehnologije.

130
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137