Page 69 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 69
Analiza odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju

Preglednica 7.1 Vzorec raziskovanja

Kategorija Število Delež*
 ,
Starost študentov – let  ,
– let  ,
– let  ,
– let  ,
Nad  let
 ,
Skupaj  ,

Letnik študija Dodiplomski . letnik  ,
. letnik  ,
. letnik 
. letnik  ,
,
Podiplomski . letnik  ,
. letnik  ,
 ,
Skupaj  ,
 ,
Študijski program Pedagogika 
Razredni pouk  ,
Predšolska vzgoja  ,
Zgodnje učenje ,
Socialna pedagogika  ,
Inkluzivna pedagogika ,
Izob. odraslih in razvoj kariere

Skupaj

spola in 15 (8,2 ) študentov moškega spola. 128 (70,3 ) jih je vpisanih v redni
študij, 54 (29,7 ) pa v izredni študij. Študentje so pri vprašanju o starosti sami
navedli svojo starost. Na podlagi pogostosti določene starosti smo oblikovali
naslednje razrede.

V raziskavo je bilo vključenih največ študentov, starih med 21 in 22 let (54
oz. 29,8 ), sledili so študenti, stari nad 26 let (47 oz. 26 ), najmanj pa je bilo
v raziskavo vključenih študentov, starih med 25 in 26 let (10 oz. 5,5 ). Vklju-
čenih je bilo največ študentov tretjega letnika (52 oz. 28 ), sledili so študen-
tje drugega letnika (47 oz. 25,8 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih
študentov prvega letnika, in sicer 13 (7,1 ). Glede na študijski program je v
raziskavi sodelovalo največ študentov študijskega programa Razredni pouk
(83 oz. 45,6 ), sledili so študentje študijskega programa Predšolska vzgoja
(42 oz. 23,1 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih študentov podiplom-

67
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74