Page 69 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 69
Analiza odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju
Preglednica 7.1 Vzorec raziskovanja
Kategorija Število Delež*
,
Starost študentov – let ,
– let ,
– let ,
– let ,
Nad let
,
Skupaj ,
Letnik študija Dodiplomski . letnik ,
. letnik ,
. letnik
. letnik ,
,
Podiplomski . letnik ,
. letnik ,
,
Skupaj ,
,
Študijski program Pedagogika
Razredni pouk ,
Predšolska vzgoja ,
Zgodnje učenje ,
Socialna pedagogika ,
Inkluzivna pedagogika ,
Izob. odraslih in razvoj kariere
Skupaj
spola in 15 (8,2 ) študentov moškega spola. 128 (70,3 ) jih je vpisanih v redni
študij, 54 (29,7 ) pa v izredni študij. Študentje so pri vprašanju o starosti sami
navedli svojo starost. Na podlagi pogostosti določene starosti smo oblikovali
naslednje razrede.
V raziskavo je bilo vključenih največ študentov, starih med 21 in 22 let (54
oz. 29,8 ), sledili so študenti, stari nad 26 let (47 oz. 26 ), najmanj pa je bilo
v raziskavo vključenih študentov, starih med 25 in 26 let (10 oz. 5,5 ). Vklju-
čenih je bilo največ študentov tretjega letnika (52 oz. 28 ), sledili so študen-
tje drugega letnika (47 oz. 25,8 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih
študentov prvega letnika, in sicer 13 (7,1 ). Glede na študijski program je v
raziskavi sodelovalo največ študentov študijskega programa Razredni pouk
(83 oz. 45,6 ), sledili so študentje študijskega programa Predšolska vzgoja
(42 oz. 23,1 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih študentov podiplom-
67
Preglednica 7.1 Vzorec raziskovanja
Kategorija Število Delež*
,
Starost študentov – let ,
– let ,
– let ,
– let ,
Nad let
,
Skupaj ,
Letnik študija Dodiplomski . letnik ,
. letnik ,
. letnik
. letnik ,
,
Podiplomski . letnik ,
. letnik ,
,
Skupaj ,
,
Študijski program Pedagogika
Razredni pouk ,
Predšolska vzgoja ,
Zgodnje učenje ,
Socialna pedagogika ,
Inkluzivna pedagogika ,
Izob. odraslih in razvoj kariere
Skupaj
spola in 15 (8,2 ) študentov moškega spola. 128 (70,3 ) jih je vpisanih v redni
študij, 54 (29,7 ) pa v izredni študij. Študentje so pri vprašanju o starosti sami
navedli svojo starost. Na podlagi pogostosti določene starosti smo oblikovali
naslednje razrede.
V raziskavo je bilo vključenih največ študentov, starih med 21 in 22 let (54
oz. 29,8 ), sledili so študenti, stari nad 26 let (47 oz. 26 ), najmanj pa je bilo
v raziskavo vključenih študentov, starih med 25 in 26 let (10 oz. 5,5 ). Vklju-
čenih je bilo največ študentov tretjega letnika (52 oz. 28 ), sledili so študen-
tje drugega letnika (47 oz. 25,8 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih
študentov prvega letnika, in sicer 13 (7,1 ). Glede na študijski program je v
raziskavi sodelovalo največ študentov študijskega programa Razredni pouk
(83 oz. 45,6 ), sledili so študentje študijskega programa Predšolska vzgoja
(42 oz. 23,1 ), najmanj pa je bilo v raziskavo vključenih študentov podiplom-
67