Page 71 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 71
Analiza odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju

Preglednica 7.2 Opisna statistika za trditve kariernih ciljev študentov

Karierni cilji študentov nX s Min Max

Vem, da ne bom imel/-a težav pri iskanju zaposlitve.  , , , ,

Študij na fakulteti mi je omogočil bolje spoznati sebe.  , , , ,

Študijske vsebine, prejete na fakulteti, so vplivale na  , , , ,
moj karierni razvoj.

Vem, na kakšnem področju bom deloval/-a čez  let.  , , , ,

Svoje karierne cilje imam izoblikovane.  , , , ,

Izvajam zunajštudijske dejavnosti, ki pripomorejo k  , , , ,
razvijanju mojih kariernih ciljev.

Svoj CV imam že napisan in ga sproti dopolnjujem.  , , , ,

Opravljal/-a sem ali opravljam študentsko delo, ki je  , , , ,
povezano s pedagoškim poklicem.

V okviru praktičnega usposabljanja raje sodelujem s  , , , ,
starejšim mentorjem.

Po praktičnem usposabljanju sem z mentorjem  , , , ,
ostal/-a v kontaktu.

S šolo, na kateri sem opravljal praktično usposabljanje,  , , , ,
še vedno sodelujem.

Opombe * V odstotkih; n – numerus, X – aritmetična sredina, s – standardni odklon, Min –
najnižja vrednost, Max – najvišja vrednost.

Analiza rezultatov odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju in
razprava

Glede na cilje raziskovanja smo poglavje analize rezultatov in razprave raz-
delili na štiri podpoglavja: (i) Karierni cilji študentov Pedagoške fakultete; (ii)
Postopno uvajanje mladih v poklice; (iii) Razlogi za izbiro pedagoškega po-
klica; (iv) Ovire in karierni razvoj študentov.

Karierni cilji študentov Pedagoške fakultete

Znotraj tega poglavja smo raziskovali razvitost in pomembnost trditev, ki so
se nanašale na karierne cilje. Uvodoma smo ugotavljali pomembnost kari-
ernih ciljev med vsemi študenti, nato smo raziskovali, ali se razvitost in po-
membnost razlikujeta glede na stopnjo študija. Znotraj tega poglavja smo
tudi ugotavljali, kaj je želja večine študentov po zaključenem študiju.

Aritmetične vrednosti trditev, ki se nanašajo na karierne cilje študentov,
kažejo, da študentje najvišje (X = 3,91) ocenjujejo trditev »Študij na fakulteti
mi je omogočil bolje spoznati sebe«. Sledi trditev »Študijske vsebine, prejete
na fakulteti, so vplivale na moj karierni razvoj« (X = 3,69). Najnižje pa je oce-

69
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76