Page 73 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 73
Analiza odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju

Preglednica 7.3 Izidi Mann-Whitneyevih preizkusov razlik v stališču do trditev kariernih
ciljev študentov glede na stopnjo študija

Karierni cilji študentov nRX UP

Lastnemu kariernemu razvoju pripisujem velik (a)  , , , ,
,
pomen. (b)  , , , ,
,
Vem, da ne bom imel/-a težav pri iskanju (a)  , , , ,
zaposlitve. (b)  , ,
, , ,
Študij na fakulteti mi je omogočil bolje spoznati (a)  , ,
, , ,
sebe. (b)  , ,
, , ,
Študijske vsebine, prejete na fakulteti, so (a)  , ,
vplivale na moj karierni razvoj. (b)  , , , ,
,
Vem, na kakšnem področju bom deloval/-a čez  (a)  , , , ,
let. (b)  , ,
, , ,
Svoje karierne cilje imam izoblikovane. (a)  , ,
, , ,
(b)  , ,
, , ,
Izvajam zunajštudijske dejavnosti, ki (a)  , ,
, , ,
pripomorejo k razvijanju mojih kariernih ciljev. (b)  , ,

Svoj CV imam že napisan in ga sproti (a)  ,
dopolnjujem. (b)  ,

Opravljal/-a sem ali opravljam študentsko delo, (a)  ,

ki je povezano s pedagoškim poklicem. (b)  ,

V okviru praktičnega usposabljanja raje (a)  ,
sodelujem s starejšim mentorjem. (b)  ,

Po praktičnem usposabljanju sem z mentorjem (a)  ,

ostal/-a v kontaktu. (b)  ,

S šolo, na kateri sem opravljal praktično (a)  ,
usposabljanje, še vedno sodelujem. (b)  ,

Opombe Stopnja študija: (a) 1. stopnja, (b) 2. stopnja. n – numerus, R – povprečni rang, X –
aritmetična sredina, U – vrednost Mann Whitneyevega preizkusa, P – statistična pomembnost.

navedli načine postopnega uvajanja mladih v poklice. Opažamo, da se večina
študentov strinja s tem, da je mlademu kadru pri uvajanju na delovnem me-
stu dodeljen mentor (X = 4,62). Tudi vrednost standardnega odklona (s = 0,59)
kaže na to, da je mnenje med študenti o dodelitvi mentorja podobno. Enako
lahko ugotovimo, da večina študentov postopno uvajanje mladih v poklice
ocenjuje kot nujno potrebno (X = 4,50, s = 0,73). Vrednost standardnega od-
klona (s = 1,203) trditve »Pri uvajanju na delovnem mestu bi raje sodeloval s

71
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78