Page 130 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 130
valvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike

Preglednica 6.15 Povprečne vrednosti napredovanja študentov vs
,
Trditev ,
Razumeti priložnosti, ki jih i t nudi za pridobivanje konkurenčne prednosti ,
Razumeti vlogo in uporabnost i s za uspešno delovanje poslovnih sistemov ,
Razumeti delovanje računalniške strojne in programske opreme ,
Razumeti osnovne koncepte in uporabnost računalniških omrežij ,
Prepoznati prednosti in slabosti ter izzive e-poslovanja ,
Razumeti vpliv razvoja i t na posameznika, podjetje in družbo
Prepoznati nevarnosti, ki smo jim izpostavljeni pri uporabi interneta ,
in svetovnega spleta
Razviti sposobnosti uporabe različnih i t-orodij za reševanje problemov
in sodelovanje ter komunikacijo
op ombe n = 21.

organiziranih oblik dela s študenti, saj le tako zagotovimo večjo odziv-
nost. Na ankete, ki jih izvajalka izvaja pri predmetu, je odziv višji, saj
so študentje za izpolnjeno anketo nagrajeni s točko, ki jo prištejemo k
tedenskim nalogam.

130
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135