Page 143 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 143
Sklepna razmišljanja 8
rednem študiju) ostala v videokonferenčni izpitni sobi in se z izvajalko
predmeta zadržala v prijetnem »poslovilnem« klepetu.³ Takšni dogodki
so nedvomno dokaz, da je oblikovanje učeče se skupnosti v spletnem uč-
nem okolju izrednega pomena, in na tem je poučevanje po spletu tudi
potrebno graditi. Načine vzpostavitve in vzdrževanja online skupnosti
je že pred skoraj 20 leti predstavila Salmonova (2002).
Tradicionalno izobraževanje potrebuje prenovo, tako kot poslovni
procesi v podjetju pred informatizacijo poslovanja zahtevajo prenovo
poslovnih procesov. Odpiranje vprašanja o drugačnem vrednotenju uči-
teljevega dela odpira prostor za prenovo. Učiteljeva skrb se mora od evi-
dentiranja izvedenih kontaktnih ur premakniti k stalnemu posodablja-
nju študijskih vsebin, razvoju drugačnih pristopov, s katerimi se odgo-
vornost za učenje prenaša na učečega se. Le-ta pa v komunikaciji in in-
terakciji z ostalimi učečimi se gradi svoje znanje in razvija sposobnosti
učenja. Nesporno je, da se družba spreminja bolj kot kadar koli do sedaj,
in kot takšna potrebuje večne iskalce znanja. Vseživljenjsko izobraževa-
nje vse bolj postaja imperativ družbe znanja.
³ Vseh devet študentov je izpit tudi opravilo.
143
rednem študiju) ostala v videokonferenčni izpitni sobi in se z izvajalko
predmeta zadržala v prijetnem »poslovilnem« klepetu.³ Takšni dogodki
so nedvomno dokaz, da je oblikovanje učeče se skupnosti v spletnem uč-
nem okolju izrednega pomena, in na tem je poučevanje po spletu tudi
potrebno graditi. Načine vzpostavitve in vzdrževanja online skupnosti
je že pred skoraj 20 leti predstavila Salmonova (2002).
Tradicionalno izobraževanje potrebuje prenovo, tako kot poslovni
procesi v podjetju pred informatizacijo poslovanja zahtevajo prenovo
poslovnih procesov. Odpiranje vprašanja o drugačnem vrednotenju uči-
teljevega dela odpira prostor za prenovo. Učiteljeva skrb se mora od evi-
dentiranja izvedenih kontaktnih ur premakniti k stalnemu posodablja-
nju študijskih vsebin, razvoju drugačnih pristopov, s katerimi se odgo-
vornost za učenje prenaša na učečega se. Le-ta pa v komunikaciji in in-
terakciji z ostalimi učečimi se gradi svoje znanje in razvija sposobnosti
učenja. Nesporno je, da se družba spreminja bolj kot kadar koli do sedaj,
in kot takšna potrebuje večne iskalce znanja. Vseživljenjsko izobraževa-
nje vse bolj postaja imperativ družbe znanja.
³ Vseh devet študentov je izpit tudi opravilo.
143