Page 101 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 101
Gostova percepcija pomena ukrepov

Preglednica 4 Pripravljenost plačati več za stroške varne in prijetne izkušnje

Aritmetična sredina , Koeficient sploščenosti –,

Standardni odklon , Minimum ,

Koeficient asimetrije , Maksimum ,

Preglednica 5 Vpliv vladnih ukrepov na kakovost izkušnje ob obisku obrata v času
epidemije

Aritmetična sredina , Koeficient asimetrije –,

Standardni odklon , Koeficient sploščenosti –,

vpliv uradnih ukrepov in protokolov

V naslednjem sklopu smo s pomočjo petstopenjske Likertove lestvice (1
– sploh nima vpliva, 5 – ima zelo močan vpliv) ocenjevali, kako vladni
ukrepi vplivajo na kakovost izkušnje anketiranih ob obisku gostinskih
obratov v obdobju epidemije. Opisne statistike so predstavljene v pre-
glednici 5. Anketirani so splošen vpliv ukrepov vlade ocenili z v povpre-
čju 3,54, torej kot niti močan niti šibak.

ukrepi in aktivnosti vodstev gostinskih obratov

Naslednji sklop je namenjen oceni pomena trditev o tem, kako ukrepi in
aktivnosti vodstev gostinskih obratov vplivajo na kakovost izkušnje (od
vrednosti 1 – sploh se ne strinjam, do vrednosti 5 – popolnoma se stri-
njam). Anketirani so ocenjevali naslednje dejavnike v povezavi z razme-
rami v času epidemije:

• upoštevanje ukrepov in določb vlade ter strokovnih institucij,
• primerno in jasno komuniciranje,
• usposabljanje osebja,
• dodatne varnostne ukrepe, ki presegajo zgolj priporočila in obvezne

ukrepe,
• obstoj jasno dodelanih načrtov delovanja/izvajanja dejavnosti,
• pridobitev certifikatov, ki zagotavljajo varnost,
• razkuževanje oziroma možnost razkuževanja rok v vseh prostorih,
• čistočo in zdravje zaposlenih v kuhinji,
• fizične dokaze skrbi za zdravje in varnost (lokacija in splošen izgled

obrata, prezračevanje, pregrade itd.),
• videz in vedenje/delo osebja (uporaba mask in rokavic, prijaznost,

skrb, razkuževanje rok itd.),

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106