Page 103 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 103
Gostova percepcija pomena ukrepov
Preglednica 8 Pogostost potovanj in obiska restavracij
Postavka () () () () () ()
Povprečno število potovanj na leto , , , ,
Povp. št. obiskov restavracij na mesec , , , ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti, (5) minimum, (6) maksimum.
Preglednica 9 Povprečno število potovanj in obiskov restavracij
Postavka () () () ()
Povprečno število potovanj na leto , , , –,
Povprečno število obiskov restavracij na mesec , , , –,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti.
lik pomen (m = 4,01, sd = 0,93). Anketirani se torej strinjajo z dejstvom,
da so vladni ukrepi pripomogli k varnejšim in prijetnejšim obiskom go-
stinskih obratov, se pa v še večji meri strinjajo, da so bili za to pomembni
ukrepi in aktivnosti vodstev gostinskih obratov (ρ = 0,43, sig. < 0,01).
p o g ostost p otova nj i n obi ska re stavrac i j
V zadnjem delu vprašalnika smo anketirane spraševali, kako pogosto po-
tujejo (povprečno število potovanj na leto) in obiskujejo restavracije ter
sorodne obrate (povprečno število obiskov na mesec). Pri tem smo jih
prosili, da navedejo številsko vrednost. Po pregledu frekvenčnih porazde-
litev in opisnih statistik (preglednica 8) smo ugotovili, da sta obe poraz-
delitvi zelo nesimetrični. Odločili smo se, da povprečno število potovanj
omejimo na 10 (torej smo upoštevali tiste, ki opravijo 0 do 9 potovanj le-
tno v ločenih kategorijah, medtem ko smo tiste, ki potujejo 10-krat in več
na leto, združili v skupno kategorijo; teh je 14,5 vseh anketiranih). Pri
povprečnemu številu obiskov restavracij in sorodnih obratov na mesec
smo v enotno kategorijo združili tiste, ki to počnejo 11-krat in več na me-
sec, medtem ko smo ostale anketirane pustili v ločenih razredih. Opisne
statistike obeh spremenljivk so podane v preglednici 9, iz katere lahko vi-
dimo, da anketirani v povprečju potujejo 4-krat na leto in 5-krat mesečno
obiščejo restavracije.
vpliv pomena posameznih ukrepov in aktivnosti
Za preverjanje vpliva pomena posameznih ukrepov na skupen pomen
ukrepov vodstev smo uporabili regresijsko analizo (metodo e nt e r). Pri
103
Preglednica 8 Pogostost potovanj in obiska restavracij
Postavka () () () () () ()
Povprečno število potovanj na leto , , , ,
Povp. št. obiskov restavracij na mesec , , , ,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti, (5) minimum, (6) maksimum.
Preglednica 9 Povprečno število potovanj in obiskov restavracij
Postavka () () () ()
Povprečno število potovanj na leto , , , –,
Povprečno število obiskov restavracij na mesec , , , –,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti.
lik pomen (m = 4,01, sd = 0,93). Anketirani se torej strinjajo z dejstvom,
da so vladni ukrepi pripomogli k varnejšim in prijetnejšim obiskom go-
stinskih obratov, se pa v še večji meri strinjajo, da so bili za to pomembni
ukrepi in aktivnosti vodstev gostinskih obratov (ρ = 0,43, sig. < 0,01).
p o g ostost p otova nj i n obi ska re stavrac i j
V zadnjem delu vprašalnika smo anketirane spraševali, kako pogosto po-
tujejo (povprečno število potovanj na leto) in obiskujejo restavracije ter
sorodne obrate (povprečno število obiskov na mesec). Pri tem smo jih
prosili, da navedejo številsko vrednost. Po pregledu frekvenčnih porazde-
litev in opisnih statistik (preglednica 8) smo ugotovili, da sta obe poraz-
delitvi zelo nesimetrični. Odločili smo se, da povprečno število potovanj
omejimo na 10 (torej smo upoštevali tiste, ki opravijo 0 do 9 potovanj le-
tno v ločenih kategorijah, medtem ko smo tiste, ki potujejo 10-krat in več
na leto, združili v skupno kategorijo; teh je 14,5 vseh anketiranih). Pri
povprečnemu številu obiskov restavracij in sorodnih obratov na mesec
smo v enotno kategorijo združili tiste, ki to počnejo 11-krat in več na me-
sec, medtem ko smo ostale anketirane pustili v ločenih razredih. Opisne
statistike obeh spremenljivk so podane v preglednici 9, iz katere lahko vi-
dimo, da anketirani v povprečju potujejo 4-krat na leto in 5-krat mesečno
obiščejo restavracije.
vpliv pomena posameznih ukrepov in aktivnosti
Za preverjanje vpliva pomena posameznih ukrepov na skupen pomen
ukrepov vodstev smo uporabili regresijsko analizo (metodo e nt e r). Pri
103