Page 102 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 102
azd Sedmak in Eva Podovšovnik
Preglednica 6 Pomen posameznih ukrepov
Spremenljivke () () () ()
Razkuževanje v vseh prostorih , , –, ,
Čistoča in zdravje zaposlenih v kuhinji , , –, ,
Organiziranost procesov , , –, ,
Izgled in obnašanje/delo osebja , , –, ,
Upoštevali so ukrepe in določbe vlade ter institucij , , –, ,
Primerno in jasno so komunicirali , , –, –,
Higienski standardi in nadzor v delih obratov, ki jih gosti , , –, ,
ne vidijo
Usposabljanje osebja , , –, ,
Fizični dokazi skrbi za zdravje in varnost , , –, ,
Reševanje reklamacij in pritožb , , –, –,
Primerno in dosledno izvajanje vseh načrtovanih , , –, ,
aktivnosti
Jasno dodelani načrti delovanja/izvajanja dejavnosti , , –, ,
Ostali gosti , , –, –,
Dodatni varnostni ukrepi, ki presegajo zgolj priporočila , , –, –,
in obvezne ukrepe
Certifikati, ki zagotavljajo varnost , , –, –,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti.
Preglednica 7 Splošen pomen ukrepov in aktivnostih vodstev gostinskih obratov
Aritmetična sredina , Koeficient asimetrije –,
Standardni odklon , Koeficient sploščenosti ,
• organiziranost procesov (jasna navodila gostom, razkuževanje rok
na vhodu itd.),
• »upravljanje gostov« (omejitev števila, gibanja, prekomerne bližine
itd.),
• higienske standarde in nadzor v delih obratov, ki jih gosti ne vidijo
(kuhinja, pralnica, pripravljalnica itd.),
• reševanje reklamacij in pritožb,
• primerno in dosledno izvajanje vseh načrtovanih aktivnosti.
Opisne statistike predstavljamo v preglednici 6.
V preglednici 7 je prikazana ocena splošnega pomena ukrepov vodstev
gostinskih obratov za kakovostno izkušnjo ob obisku. V povprečju so an-
ketirani ukrepom in aktivnostim vodstev gostinskih obratov pripisali ve-
102
Preglednica 6 Pomen posameznih ukrepov
Spremenljivke () () () ()
Razkuževanje v vseh prostorih , , –, ,
Čistoča in zdravje zaposlenih v kuhinji , , –, ,
Organiziranost procesov , , –, ,
Izgled in obnašanje/delo osebja , , –, ,
Upoštevali so ukrepe in določbe vlade ter institucij , , –, ,
Primerno in jasno so komunicirali , , –, –,
Higienski standardi in nadzor v delih obratov, ki jih gosti , , –, ,
ne vidijo
Usposabljanje osebja , , –, ,
Fizični dokazi skrbi za zdravje in varnost , , –, ,
Reševanje reklamacij in pritožb , , –, –,
Primerno in dosledno izvajanje vseh načrtovanih , , –, ,
aktivnosti
Jasno dodelani načrti delovanja/izvajanja dejavnosti , , –, ,
Ostali gosti , , –, –,
Dodatni varnostni ukrepi, ki presegajo zgolj priporočila , , –, –,
in obvezne ukrepe
Certifikati, ki zagotavljajo varnost , , –, –,
op om be Naslovi stolpcev: (1) aritmetična sredina, (2) standardni odklon, (3) koefici-
ent asimetrije, (4) koeficient sploščenosti.
Preglednica 7 Splošen pomen ukrepov in aktivnostih vodstev gostinskih obratov
Aritmetična sredina , Koeficient asimetrije –,
Standardni odklon , Koeficient sploščenosti ,
• organiziranost procesov (jasna navodila gostom, razkuževanje rok
na vhodu itd.),
• »upravljanje gostov« (omejitev števila, gibanja, prekomerne bližine
itd.),
• higienske standarde in nadzor v delih obratov, ki jih gosti ne vidijo
(kuhinja, pralnica, pripravljalnica itd.),
• reševanje reklamacij in pritožb,
• primerno in dosledno izvajanje vseh načrtovanih aktivnosti.
Opisne statistike predstavljamo v preglednici 6.
V preglednici 7 je prikazana ocena splošnega pomena ukrepov vodstev
gostinskih obratov za kakovostno izkušnjo ob obisku. V povprečju so an-
ketirani ukrepom in aktivnostim vodstev gostinskih obratov pripisali ve-
102