Page 99 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 99
Gostova percepcija pomena ukrepov

Preglednica 1 Sociodemografske značilnosti anketiranih

Spremenljivke f

Spol Moški  ,
Zakonski stan Ženski  ,
Najvišja dosežena stopnja izobrazbe Samski  ,
Država stalnega prebivališča Samski z otroki  ,
Poročen brez otrok  ,
Starost (leta) Poročen z otroki  ,
Srednja šola ali manj  ,
Višješolska, visokošolska izobrazba  ,
Univerzitetna izobrazba  ,
Specializacija, magisterij ali doktorat  ,
Italija  ,
Grčija  ,
Slovenija  ,
Češka republika  ,
Slovaška  ,
Aritmetična sredina ,
Standardni odklon 
Minimum 
Maksimum 

tretjini (65,7 ) žensk in ena tretjina (34,3 ) moških. Največ anketiranih
(42,1 ) je bilo poročenih in je imelo otroke, 39,7  jih je bilo samskih,
11,7  jih je bilo samskih in je imelo otroke, 6,5  jih je bilo poročenih,
vendar brez otrok. 45,9  anketiranih je imelo dokončano specializacijo,
magisterij ali doktorat, 31,5  jih je imelo dokončano univerzitetno iz-
obrazbo, 10,8  višješolsko ali visokošolsko izobrazbo, 11,7  pa srednjo
šolo ali manj. Anketirani so bili iz Grčije (28,4 ), Italije (25,1 ), Češke
republike (22,4 ), Slovenije (14,8 ) in Slovaške (9,3 ). V povprečju so
bili anketirani stari 41,92 leta. Najmlajši anketirani je imel 19 let, najsta-
rejši pa 80.

Rezultati
zaznave potrošnikov ob izbruhu epidemije
Najprej se osredotočamo na zaznave potrošnikov ob izbruhu epidemije.
Pri tem smo anketirane prosili, naj ocenijo, kako je slednja vplivala na
njihovo vsakdanje življenje. Odgovorili so lahko na petstopenjski Liker-

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104