Page 110 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 110
Gorazd Sedmak in Eva Podovšovnik
goče objaviti povezavo na e-anketo. Tak način vzorčenja se odraža tudi v
strukturi vzorca, ki predvsem glede stopnje izobrazbe močno odstopa od
populacije, kar gotovo predstavlja omejitev raziskave in onemogoča po-
sploševanje ugotovitev. Relativna majhnost vzorca prav tako ne omogoča
primerjav med državami, ki bi gotovo privedle do zanimivih ugotovitev,
tako da je izzivov za prihodnje raziskave še veliko.
Zaključek
Kljub omenjenim omejitvam menimo, da rezultati prinašajo uporabne
informacije za vodstva gostinskih obratov pa tudi za akademsko skup-
nost, ki raziskuje dotično problematiko. Konca sedanje zdravstvene krize
ni mogoče z gotovostjo predvideti, prav tako pa ne moremo izključiti
možnosti pojava novih sorodnih kriz v prihodnosti. Čeprav se zavedamo
kompleksnosti tovrstnih pojavov, ki si med seboj nikoli niso enaki, se
skozi čas zelo hitro spreminjajo, imajo nepredvidljive dinamike in se
lahko med seboj zelo razlikujejo glede na geografski, politični, gospo-
darski in kulturni kontekst, kar narekuje precejšnjo mero previdnosti pri
sklepanju in posploševanju, vsaka tovrstna raziskava nudi dodaten vpo-
gled v področji kriznega upravljanja in psihologije gostov.
Literatura
Barrios, J. M., in Hochberg, Y. V. (2021). Risk perceptions and politics: Evidence
from the c ov i d-19 pandemic. Journal of Financial Economics, 142(2),
862–879.
Boulding, W., in Kirmani, A. (1993). A consumer-side experimental examina-
tion of signaling theory: Do consumers perceive warranties as signals of
quality? Journal of Consumer Research, 20(1), 111–123.
Breier, M., Kallmuenzer, A., Clauss, T., Gast, J., Kraus, S., in Tiberius, V. (2021).
The role of business model innovation in the hospitality industry during
the c ov i d-19 crisis. International Journal of Hospitality Management, 92,
102723. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102723
Chen, C.-F., in Chen, F.-S. (2010). Experience quality, perceived value, satisfac-
tion and behavioral intentions for heritage tourists. Tourism Management,
31(1), 29–35.
Dholakia, U. M. (2001). A motivational process model of product involvement
and consumer risk perception. European Journal of Marketing, 35(11/12),
1340–1362.
Kandampully, J., in Butler, L. (2001). Service guarantees: A strategic mecha-
nism to minimise customers’ perceived risk in service organisations. Ma-
naging Service Quality: An International Journal, 11(2), 112–121.
Kim, J., Kim, J., in Wang, Y. (2021). Uncertainty risks and strategic reaction of
restaurant firms amid c ov i d-19: Evidence from China. International Jo-
110
goče objaviti povezavo na e-anketo. Tak način vzorčenja se odraža tudi v
strukturi vzorca, ki predvsem glede stopnje izobrazbe močno odstopa od
populacije, kar gotovo predstavlja omejitev raziskave in onemogoča po-
sploševanje ugotovitev. Relativna majhnost vzorca prav tako ne omogoča
primerjav med državami, ki bi gotovo privedle do zanimivih ugotovitev,
tako da je izzivov za prihodnje raziskave še veliko.
Zaključek
Kljub omenjenim omejitvam menimo, da rezultati prinašajo uporabne
informacije za vodstva gostinskih obratov pa tudi za akademsko skup-
nost, ki raziskuje dotično problematiko. Konca sedanje zdravstvene krize
ni mogoče z gotovostjo predvideti, prav tako pa ne moremo izključiti
možnosti pojava novih sorodnih kriz v prihodnosti. Čeprav se zavedamo
kompleksnosti tovrstnih pojavov, ki si med seboj nikoli niso enaki, se
skozi čas zelo hitro spreminjajo, imajo nepredvidljive dinamike in se
lahko med seboj zelo razlikujejo glede na geografski, politični, gospo-
darski in kulturni kontekst, kar narekuje precejšnjo mero previdnosti pri
sklepanju in posploševanju, vsaka tovrstna raziskava nudi dodaten vpo-
gled v področji kriznega upravljanja in psihologije gostov.
Literatura
Barrios, J. M., in Hochberg, Y. V. (2021). Risk perceptions and politics: Evidence
from the c ov i d-19 pandemic. Journal of Financial Economics, 142(2),
862–879.
Boulding, W., in Kirmani, A. (1993). A consumer-side experimental examina-
tion of signaling theory: Do consumers perceive warranties as signals of
quality? Journal of Consumer Research, 20(1), 111–123.
Breier, M., Kallmuenzer, A., Clauss, T., Gast, J., Kraus, S., in Tiberius, V. (2021).
The role of business model innovation in the hospitality industry during
the c ov i d-19 crisis. International Journal of Hospitality Management, 92,
102723. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102723
Chen, C.-F., in Chen, F.-S. (2010). Experience quality, perceived value, satisfac-
tion and behavioral intentions for heritage tourists. Tourism Management,
31(1), 29–35.
Dholakia, U. M. (2001). A motivational process model of product involvement
and consumer risk perception. European Journal of Marketing, 35(11/12),
1340–1362.
Kandampully, J., in Butler, L. (2001). Service guarantees: A strategic mecha-
nism to minimise customers’ perceived risk in service organisations. Ma-
naging Service Quality: An International Journal, 11(2), 112–121.
Kim, J., Kim, J., in Wang, Y. (2021). Uncertainty risks and strategic reaction of
restaurant firms amid c ov i d-19: Evidence from China. International Jo-
110