Page 273 - Weiss, Jernej, ur./ed. 2025. Glasbena interpretacija: med umetniškim in znanstvenim┊Music Interpretation: Between the Artistic and the Scientific. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 8
P. 273
pomen harmonsko-oblikovne analize v skladbah i. petrića in a. srebotnjaka ...
14
miniatur, posvečenih Pavli Uršič, in Fantasy for many strings and one
harp player (1993). 15
Impromptu (1957/1998)
V arhivu skladateljeve bivše žene Pavle Uršič smo odkrili rokopis skladbe
iz leta 1957. Ta se v načinu zapisovanja, včasih pa celo v melodiji, razliku-
16
je od leta 1999 objavljene verzije. V prvotni verziji je namesto četrtinke s
piko skladatelj uporabil četrtinko z vezajem na osminko. Legature povezu-
jejo krajše dele, razlikujejo pa se celo nekateri toni. Recimo F in G v levi roki
4. takta na spodnji sliki (glej notni primer št. 5 in 6).
Notni primer 5: Impromptu, 1.–5. takt.
Povzeto po: Ivo Petrić, Impromptu (Bern: Pizzicato Verlag Helvetia, PVH 398, 1999), 3.
Notni primer 6: Neobjavljena verzija Impromptuja, 1.–4. takt.
Povzeto po: Ivo Petrić, Impromptu [neobjavljena verzija], osebni arhiv Pavle Uršič, Arhiv
Društva harfistov Slovenije, Velenje, Slovenija, 1957, 1.
Največja razlika v melodiji je v desni roki v drugem delu skladbe. Po-
gosto je zamenjan register, v novejši verziji pa je dodanih več tonov (glej
notni primer 7 in 8). Spremenjeno je število taktov.
14 Osebni arhiv Pavle Uršič, Arhiv Društva harfistov Slovenije, Velenje, Slovenija.
15 Ivo Petrić, Fantasy for Many Strings and One Harp Player (Bern: Pizzicato Verlag
Helvetia, PVH 015, 1993).
16 Ivo Petrić, Impromptu (Bern: Pizzicato Verlag Helvetia, 1999).
273