Page 31 - Nemec Rudež, Helena, ur. 2015. Soustvarjanje v turizmu. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 31
Soustvarjalno tržno komuniciranje v turizmu: interakcijski pogled 31

Eno od vprašanj, ki ostajajo odprta za nadaljnje raziskave, pa je, ali so
soustvarjalni komunikacijski procesi med ponudniki in potrošniki na trgu
dejansko bolj sodelovalni oziroma manj manipulativni od 'klasičnih' tr-
žnih komunikacij. S tem v zvezi se kar samo vsiljuje vprašanje, kako to,
da so postali prav tržniki v zadnjem času največji zagovorniki, celo akti-
visti, v razglašanju potrošnikov za soustvarjalce proizvodov, storitev in ko-
munikacij? Ali se morda s spodbujanjem soustvarjanja ublagovlja le še ena
(zadnja?) izpolnjujoča izkušnja potrošnika – izkušnja participacije? Ali je
spodbujanje pristnih komunikacijskih interakcij le še ena oblika »proizvo-
dnje« informacij, ki imajo danes na trgu visoko ceno?

Za odgovore na ta vprašanja ne bo dovolj preučevati komunikacijske
interakcije le na strani potrošnikov, ampak tudi na strani ponudnikov (trž-
nikov) samih. Šele transparentnost teh komunikacij bo razkrila, kako dol-
go bo še moral biti potrošnik »protrošnik«, preden bo postal soustvarja-
len »aktiven državljan«.
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36