Page 120 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 120
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju

oziroma slabšo procesno usmerjenost. Na podlagi ugotovitev izdelajo mo-
del uspešnosti procesne usmerjenosti, ki obsega štiri stopnje. Pri izdelavi
modela uspešnosti managementa znanja smo sledili podobni metodologi-
ji, ki jo prikazuje Slika 17.

120

Slika 17: Način opredelitve modela uspešnosti managementa znanja.

Na podlagi opisane metodologije oblikovanja modela uspešnosti ma-
nagementa znanja smo v tretjem poglavju zbrali ključne dejavnike uspe-
ha managementa znanja. V enem od prejšnjih poglavij smo ugotovili, ka-
tere od ključnih dejavnikov uspeha managementa znanja so raziskovalci že
uporabljali kot mere uspešnosti managementa znanja. Tiste ključne dejav-
nike uspeha, za katere smo ugotovili, da jih lahko izmerimo v praksi, smo
poimenovali elementi managementa znanja.

V tem poglavju bomo določili vsebino posameznih komponent mode-
la uspešnosti ter opredelili morebitne povezave med njimi. Poglavje bomo
zaključili s postavljenim modelom vplivnih dejavnikov na uspešnost ma-
nagementa znanja.
Elementi managementa znanja
Da se pri izdelavi modela uspešnosti managementa znanja ne bi osredo-
točali na manj pomembne dejavnike, smo se odločili, da s pomočjo prese-
ka množice ključnih dejavnikov uspeha managementa znanja in množice
merljivih dejavnikov managementa znanja izluščimo elemente manage-
menta znanja, ki so pomembni za management znanja in hkrati merljivi.
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125