Page 148 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 148
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju

148 Slika 20: Konceptualni model empirične raziskave.

Slika 21: Konceptualni okvir raziskovanja.

Koraki pri načrtu raziskave so:
1. preučitev temeljnih pojmov (management, management znanja,

človeški kapital, stili vodenja, organizacijska kultura itd.);
2. analiza in sinteza izsledkov literature o temeljnih pojmih in ma-

nagementu znanja ter z njim povezani koncepti (identifikacija de-
javnikov vpliva na management znanja, ki naj bi povzročali uspeš-
nost managementa znanja v podjetju);
3. izdelava teoretičnega modela (konceptualnega modela) in pripra-
va empirične raziskave;
4. oblikovanje raziskovalnega modela in empirična raziskava (prido-
bivanje podatkov in izvedba eksperimenta);
5. analiza in interpretacija rezultatov ter izdelava sklepnega dela.
Do dejavnikov vpliva na management znanja (organizacijska kultu-
ra, vodenje, informacijska tehnologija, sistemi nagrajevanja, organizacijska
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153