Page 69 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 69
Management znanja

javnik uspeha, ki bo opredeljen v prihodnosti podjetja zahteva kakovost,
inovativnost in ustvarjalnost. Podjetja se med seboj razlikujejo v vedenju,
zato je pomemben management znanja, kot koncept kolektivnega znanja,
katerega cilj je učinkovita uporaba znanja za hitro doseganje kakovosti in
kakovost odločanja.

Koncept managementa znanja, je eden od glavnih načinov, na katere se
bodo izzivi in nevarnosti sodobnega in nepredvidljivega poslovnega okolja
spremenili v priložnost uspešnega poslovanja moderne organizacije ter na
tej podlagi gradili konkurenčno prednost.

Kot logično nadaljevanje raziskave bomo v naslednjem poglavju dolo-
čili teoretični okvir za ustvarjanje uspešnega programa in upravljanje zna-
nja ter opredelili dejavnike, ki imajo odločilen vpliv na njegovo učinkovi-
tost.

69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74