Page 55 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević, 2016. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 55
Aktualna vprašanja visokošolskega izobraževanja v povezavi z marketizacijo 55

ja, če ne drugega je dr. Rastko Močnik v pogostem konfliktu ravno s temi ka-
terimi ste jih pripisal. …
To je bila precej nazorna predstavitev običajne razprave med različni-
mi »pomembnimi« deležniki visokega šolstva v Sloveniji, ki ne potrebu-
je dodatnega komentarja. Bralcu nakazuje nivo komuniciranja, izborno ar-
gumentacijo v podporo lastnih pogledov in stališč, kakor tudi sposobnost
empatije govorcev. Ne vemo pa, ali je besedišče prilagojeno mediju in skrbi
za interpretacijo povedanega med lastnim avditorijem, ki ga posamezni go-
vorec predstavlja in zastopa. Skozi ta panel lahko vidimo, kako se identitete
in pogledi na javno visokošolsko izobraževanje izoblikujejo in predstavljajo
v odnosu do obstoječe prakse v Sloveniji, vključno s političnimi izhodišči
sogovornikov. Najpogosteje uporabljene besede v razpravi so ideologija, po-
litične opcije oz. način imenovanja članov sveta, odvisnost – neodvisnost.
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60