Page 78 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević, 2016. Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 78
Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke

razumljive stvari. Tako je npr. evalvacijska komisija podala pozitivno oce-
no za podaljšanje akreditacije visokošolskemu zavodu, svet pa je arbitrarno,
brez utemeljitve podelil le začasno akreditacijo za dve leti. Po pritožbi na
pritožbeno komisiji je bila odločitev razveljavljena in vrnjena v odločanje
svetu, ki pa je moral natačno utemeljevati vsako točko, ki bi jo morebiti že-
leli zavrniti; torej je bilo breme dokazovanja podano svetu in ne zavodu. Po
podaljšanju za tri leta se je zavod ponovno pritožil, nakar je dobil odobreno
akreditacijo za polno obdobje. V zagovor NAKVIS-u morebiti lahko reče-
mo to, da so morali v izredno kratkem času postoriti veliko stvari, vendar
pa bi morda lahko začasno izvajali zunanje evalvacije po obstoječih merilih
(ki jih je sprejela Nacionalna komisija za kakovost v visokem šolstvu), ki so
bile povsem solidne, s pripravljenimi preizkušenimi obrazci. Nova merila
bi tako lahko v miru pripravili, jih testirali (kot je bilo narejeno s starimi)
78 ter preverili delovanje in razumevanje elektronskega obrazca. A žal je tako,
da pri nas novo vedno povsem povozi staro.
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83