Page 20 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 20
emljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki

Tabela 1: Informacijski viri in orodja turistov

Referenca Informacijska orodja in delež respondentov, ki neko orodje uporablja.
Snepenger et al. 1990 Potovalni agenti (69,3 %)
Turistične brošure in vodniki (37 %)
Fodness in Murray 1997 Prijatelji ali sorodniki v domačem okolju (23,8 %)
Turistična organizacija v destinaciji (17,1 %)
Chen in Gursoy 2000 Kongresni in turistični urad (3.2 %)
Miller 2003 Gospodarska zbornica (3 %)
Money in Crotts 2003 Letalski prevoznik (3 %)
Öörni 2004 Prometni centri ob avtocestah (tj. postajališča) (61,6 %)
Kerstetter in Cho 2004 Prijatelji in sorodniki (57,8 %)
Avtoklubi (41,5 %)
Turistične brošure (npr. hoteli, atrakcije itd.) itd. (28,4 %)
Revije (18,1 %)
Nacionalni turistični vodniki (17,6 %)
Komercialni turistični vodniki (14,3 %)
Lokalni informacijski centri za turiste (12,1 %)
Osebne izkušnje (10,35 %)
Časopisi (10, 8 %)
Potovalne agencije (8,8 %)
Potovalni agenti, posredniki, internet, prijatelji in sorodniki, časopisi in revije,
turistične organizacije, potovalni vodniki ter televzija in radio
Potovalne turistične knjige (27 %)
Televizija (15 %)
Potovalne agencije (12 %)
Internet (16 %)
Časopisi (13 %)
Prijatelji in sorodniki (9 %)
Osebne pri ponudniku (5 %)
Predstavniki v destinaciji
Prijatelji in sorodniki, turistični vodiči, potovalne agencije in organizatorji po-
tovanj, časopisi in revije, TV in radio, internet, turistične organizacije, turistič-
noinformacijski centri
Internet
Internet (> 50 %)
Spomin in izkušnje (NP)
Brošure in letaki (< 50 %)
Prijatelji in sorodniki (NP)
Turistični vodniki (NP)
Revije (> 50 %)
Avtoklubi (> 50 %)
Potovalne agencije (> 50 %)
Časopisi (> 50 %)
Turističnoinformacijski centri (> 50 %)

20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25