Page 21 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 21
vedenje turistov

Referenca Informacijska orodja in delež respondentov, ki neko orodje uporablja.
Lou, Feng in Cai 2004 Internet, potovalne agencije, viri v destinaciji, prijatelji in sorodniki
Potovalne agencije (59, 69 %)
Gursoy in Umbreit 2004 Turistični vodniki (30,22 %)
Časopisi in revije (18, 31 %)
Liping, Feng in Breiter Letaki (17, 8 %)
2004 TV in radio (8 %)
Woodside in King 2005; Internet (3, 87 %)
March in Woodside 2005 Drugo (12, 97 %)
Pearce in Schott 2005
Nishimura, Waryszak in Internet (34 %)
King 2006
Pan in Fesenmaier 2006 Turistični vodniki, turistične revije, turistične organizacije
Cheyne, Downes in Legg
2006 Potovalne agencije, internet, prijatelji in sorodniki, turistični vodniki, turistič-
Jun, Vogt in MacKay 2007 noinformacijski centri, brošure, turistični ponudniki
Hyde 2008 Potovalne agencije, turistični vodniki, TV, časopisi, spletne revije, turistične
organizacije, prijatelji in sorodniki, spomin in izkušnje, drugo
Bergin-Seers in Mair 2008 Internet (85 %)
Bronner in De Hoog 2010 Internet (14-20 %)
Dodds, Graci in Holmes Potovalne agencije in internet (5-30 %)
2010 Internet (23–51 %),
Bronner in De Hoog 2011 Drugo (4,8–9,8 %)
Prijatelji in sorodniki, turistični vodniki, potovalne agencije, turistične brošu-
New Media Trend Watch re, internet in televizija (filmi)
2011 Potovalne agencije (35 %)
Internet (81,9 %)
Vir: avtorji. Turističnoinformacijski centri (74,1 %)
Internet (59 %)
Internet (10–14 %)
Prijatelji in sorodniki (NP)
Internet (40 %)
Internet – splošne strani (62 %)
Internet – družbena omrežja (49 %)
Potovalne agencije (33 %)
Od ust do ust (ang. word of mouth) (26 %)
Turistični vodniki (19 %)
Drugo (13 %)

21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26