Page 73 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 73
merjenje vedenja turistov v praksi

Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Osebni intervjuji na 8 najpomembnejših mednarodnih Letno Splošna in strokovna javnost
letališčih v Avstraliji. Vzorec zajema 40.000 odhajajočih Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
turistov z uporabo metode vzorčenja CAPI. Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Osebni intervjuji na domu. Vzorec zajema 120.000 do- Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
mačih turistov z uporabo metode vzorčenja CAPI.
Spletni ali osebni intervjuji z uporabo anketnega vprašal- Omejena
nika. Kontakti se zbirajo na različnih turističnih lokaci-
jah po regijah. Podatki o velikosti vzorca niso dostopni.

Ni podatkov

Analiza sekundarnih podatkov iz baz IVS, NVS in ABS. Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena

Analiza sekundarnih podatkov iz baz IVS, NVS in ABS. Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Analiza sekundarnih podatkov iz baz IVS, NVS in ABS.
Sekundarne analize IVS, NVS in ABS in mednaro- Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
dne baze ali študije investicijskih hiš oziroma raziskoval-
nih inštitutov (Delloite Access Economics, STR Glo- Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
bal Asia Pacific Pipeline Database in Jones Lang LaSalle
Hotels). Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Analiza sekundarnih podatkov iz baz IVS, ABS, BITRE,
NVS, Delloite Access Economics in vladnih služb ali or-
ganizacij (npr. Department of Immigration and Citizen-
ship; Department of Resources, Energy and Tourism,
Reserve Bank of Australia ipd.).
Econometrična analiza sekunardnih podatkov iz raz-
ličnih baz in kvalitativni intervjuji s turističnimi stro-
kovnjaki.

kot na primer v Avstraliji ali Angliji, a pregled obstoječih empiričnih poročil kaže, da kljub
temu spremljajo bistvene dejavnike mednarodnega turizma. Ključne organizacije, kot so
Nacionalna turistična organizacija, ADAC Verlag in DRV izvajajo letne monitoringe vede-
nja turistov in pri tem uporabljajo primarne podatke in podatke raziskav drugih organiza-
cij (npr. Nacionalni statistični urad).

Nemška nacionalna turistična organizacija izvaja letni Monitoring turizma, kjer gre
za kombinacijo primarnih kvalitativnih podatkov o turizmu ter sekundarnih kvantitativ-
nih podatkov od Nacionalnega statističnega urada. Gre za zelo kompleksno študijo, ki daje
poglobljen vpogled v dejansko vedenje turistov in hkrati poskuša nakazovati glavne de-
javnike, ki vplivajo na vedenje. Statističnim podatkom Federal Statistical Office so doda-
ni rezultati analize podatkov, pridobljenih z intervjuji, in sicer: pogostost obiska Nemčije,
razlogi za odločitev za počitnice in posebej razlogi za izbiro Nemčije, vrsta transporta do
destinacije, informiranje, namestitev, glavni namen (nakupovanje, aktivne počitnice, kul-
turne počitnice, obisk nekega dogodka, kolesarjenje, welness itd.), 10 glavnih aktivnosti,

73
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78