Page 121 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
turne in jezikovne prepreke in slovenska podjetja

Slika 19: Izobraževanje o tujih kulturah v podjetjih 121

15. Na kakšen način Vam je poznavanje kulture poslovnih partnerjev koris-
tilo pri nadaljnjem poslovanju z njimi (možnih je več odgovorov)?
Glede na to, da sem anketiral podjetja, ki že poslujejo s tujino, sem
hotel izvedeti, kako jim je poznavanje tuje kulture koristilo pri poslova-
nju v preteklosti. Na voljo je bila izbira več možnih odgovorov. 119 mnenj
oziroma 67 % je, da so poslovni partnerji odprtejši, pripravljeni za pogo-
vor in popustljivejši pri sklepanju pogodb in dogovorov. 33 oziroma 19 %
jih meni, da so dobili različne oblike ugodnosti pri sklepanju poslov, na-
ročilih, dobavah in ostalih poslovnih aktivnostih. 12 mnenj (7 %) je, da ni
bilo koristi. 7 mnenj oziroma 4 % pravi, da so jim poslovni partnerji dali
poslovna darila, 6 mnenj (3 %) pa je bilo nič od naštetega.

Slika 20: Koristi poznavanja tujih kultur pri poslovanju
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126