Page 122 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 122
Jezikovno izobraževanje in podjetja
16. Ali je za Vaše podjetje smiselno, da nameni več sredstev za izobraževa-
nje o drugih kulturah?
Slika 21 prikazuje, v kakšni meri so podjetja naklonjena porabi
sredstev za izobraževanje svojih zaposlenih o kulturah. Rezultat je bil ize-
načen, torej 50 % podjetjem je smiselno nameniti več sredstev za izobra-
ževanje, medtem ko se ostalim 50 % to ne zdi smiselno.
122
Slika 21: Smiselnost porabe sredstev za izobraževanja o drugih kulturah
17. Ali so izdelki, ki jih proizvajate, odraz naše kulture?
Pri tem vprašanju me je zanimalo, kako se podjetja trudijo predsta-
vljati našo kulturo oziroma koliko se prilagajajo drugim kulturam v na-
men večje prodaje in dobička. 20 podjetij (14 %) je mnenja, da so izdelki,
ki jih proizvajajo, odraz slovenske kulture, 83 podjetij oziroma 57 % pravi,
da izdelki niso odraz naše kulture, kar pomeni, da podjetja v namen bolj-
šega povpraševanja in prodaje izdelke prilagajajo tujim trgom. 43 podjetij
(29 %) pa izdelke delno prilagaja.
Slika 22: Odraz kulture v izdelkih podjetij
16. Ali je za Vaše podjetje smiselno, da nameni več sredstev za izobraževa-
nje o drugih kulturah?
Slika 21 prikazuje, v kakšni meri so podjetja naklonjena porabi
sredstev za izobraževanje svojih zaposlenih o kulturah. Rezultat je bil ize-
načen, torej 50 % podjetjem je smiselno nameniti več sredstev za izobra-
ževanje, medtem ko se ostalim 50 % to ne zdi smiselno.
122
Slika 21: Smiselnost porabe sredstev za izobraževanja o drugih kulturah
17. Ali so izdelki, ki jih proizvajate, odraz naše kulture?
Pri tem vprašanju me je zanimalo, kako se podjetja trudijo predsta-
vljati našo kulturo oziroma koliko se prilagajajo drugim kulturam v na-
men večje prodaje in dobička. 20 podjetij (14 %) je mnenja, da so izdelki,
ki jih proizvajajo, odraz slovenske kulture, 83 podjetij oziroma 57 % pravi,
da izdelki niso odraz naše kulture, kar pomeni, da podjetja v namen bolj-
šega povpraševanja in prodaje izdelke prilagajajo tujim trgom. 43 podjetij
(29 %) pa izdelke delno prilagaja.
Slika 22: Odraz kulture v izdelkih podjetij