Page 223 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 223
Pomen znanja tujih jezikov za gospodarstvo Dravinjske doline

Preglednica 15: Razlike v podpori podjetij pri dodatnem jezikovnem izobraževanju zaposle-
nih glede na starost

Levenov test enako- t-test enakosti povprečij
sti varianc

F p t df p Razlika
povp.

Q16 Kakšen pomen na sploš-

no pripisujete dodatnemu Da 4,101 0,044 –3,486 132 0,001 –0,339
jezikovnemu izobraževanju

zaposlenih?

Q17a: Podjetje zaposlene pod- Da 2,045 0,155 –2,096 171 0,038 –0,269
pira pri dodatnem jezikovnem
izobraževanju.

Q17b Podjetje nameni dovolj Da 1,673 0,198 –3,575 171 0,000 –0,467 223
sredstev za dodatno jezikovno
usposabljanje zaposlenih.

Q17c Podjetje sodelu-

je z drugimi organizacijami/ Ne 8,811 0,003 –2,934 125 0,004 –0,361
jezikovnimi šolami za izo-

braževanje zaposlenih.

Q17d Podjetje zaposlen- Da 2,921 0,089 –2,882 171 0,004 –0,431
im omogoča brezplačno
vključitev v jezikovna izo-
braževanja.

Q17e Podjetje omogoča do- Da 0,003 0,956 –2,092 171 0,038 –0,339
datno jezikovno izobraževanje
med delovnim časom.

Q17f Podjetje zaposlene pod-

pira pri dodatnem jezikovnem Da 0,003 0,958 –2,666 171 0,008 –0,409
izobraževanju, če ga financira-

jo sami.

Q17g Občutek imam, da se

zdi podjetju dodatno jezikov- Da 0,144 0,705 –3,379 171 0,001 –0,390
no izobraževanje zaposlenih

pomembno.

Op.: Da ... Predpostavljamo enake variance; Ne ... Ne predpostavljamo enakih varianc.

Tako zaposleni kot njihove delovne organizacije dajejo velik pomen
dodatnemu jezikovnemu izobraževanju ob ugotovitvi, da podjetja to
podpirajo še toliko bolj, če si zaposleni sami financirajo izobraževanje in
ga obiskujejo izven delovnega časa.

Željam in deklarirani podpori navkljub se v zadnjih dveh letih četr-
tina (26,4 %) starejših zaposlenih in dve tretjini (67,5 %) mlajših zaposle-
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228