Page 265 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 265
eživljenjsko jezikovno
izobraževanje za 21. stoletje

Sandra Mahne

Povzetek
V teoretičnem delu sestavka, v kateri obravnavamo vseživljenjsko jezikov-
no izobraževanje za 21. stoletje, s  pomočjo literature opredeljujemo vse-
življenjsko učenje in izobraževanje, opisujemo njun pomen za osebnostni
človekov osebnostni razvoj in delovanje, ovire ter motive pri vseživljenj-
skem izobraževanju, jezikovno izobraževanje, načine jezikovnega izobra-
ževanja ter njegov pomen.

Namen empiričnega dela je bil ugotoviti, kolikšno pomembnost jezikov-
nemu izobraževanju pripisujejo ljudje srednje generacije, v kolikšni meri se
jezikovno izobražujejo, ter raziskati vzroke za slednje. Ugotovili smo, da
posamezniki vseživljenjskemu izobraževanju pripisujejo velik pomen in
da se tudi v veliki meri jezikovno izobražujejo; najpogostejši motiv za to je
lastna želja po znanju, najpogostejša ovira pa pomanjkanje časa.

Ključne besede: vseživljenjsko izobraževanje, jezikovno izobraževanje, izo-
braževanje odraslih, tuji jeziki, motivacija.

Povzetek
In the theoretical part we define lifelong language learning in the 21st cen-
tury. With the help of literature we describe lifelong learning and educa-
tion, their significance for personal development and functioning in the
society, incentives and obstacles of lifelong education and motives for life-
long learning as well as different types and its significance.
   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270