Page 264 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 264
Jezikovno izobraževanje in podjetja
Rolih, Maša. 2014. »Različni vplivi na jezik mladih.« Jezikoslovni zapiski 20
(1): 79–92.
Rutar, Andreja, in Nataša Čavničar. 2004. »Vloge in funkcije besedil.« Http://
slo.slohost.net/cgi-bin/stran.pl?id=5&izris=izpisiNovico&st_ pod=19&-
jezik=slo&templ=1.
Scrigna, Gianpaolo. 2013. »Twitter, istruzioni per l'uso.« V Diffusione delle co-
noscenze: Atti del XXI Congresso Nationale di Speleologia, ur. Franco Cucchi
in Pino Guidi, 117–119. Trieste: EUT Edizioni Università di Trieste.
Skrt, Radoš. 2001. »Vpliv interneta na trženjski splet podjetja (3. del: trženjsko
komuniciranje).« Http://www.nasvet.com/trzenjski-splet-3/.
Smith, Paul Rusell, in Jonathan Taylor. 2004. Marketing Communications: An
Integrated Approach. London, Sterling: Kogan Page.
264 Sproat, Richard, Alan W. Black, Stanley Chen, Shankar Kumar, Mari Osten-
dorf in Christopher Richards. 2001. »Normalization of Non-Standard
Words.« Computer Speech and Language 15 (3): 287–333.
Squires, Lauren. 2010. »Enregistering Internet Language.« Language in Socie-
ty 39 (4): 457–492.
SSKJ (Slovar slovenskega knjižnega jezika). B. l. »Vstopna stran.« Http://sskj.
si/.
Šabec, Nada. 2014. »Raba slovenščine in angleščine v fizičnem in virtualnem
prostoru.« Slavistična revija 62 (3): 395–409.
Tomše, Denis, in Boris Snoj. 2012. »Vpliv prepričanj uporabnikov na njihova
stališča do marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih.« Akade-
mija MM 11 (20): 37–47.
Tomše, Denis, in Boris Snoj. 2014. »Marketing Communication on Social
Networks: Solution in the Times of Crisis.« Marketing 45 (2): 131–138.
Varnhagen K., Connie, G. Peggy McFall, Nicole Pugh, Lisa Routledge, Heather
Sumida-MacDonald in Trudy E. Kwong. 2010. »Lol: New Language and
Spelling in Instant Messaging.« Reading and Writing 23 (6): 719–733.
Vogrinc, Janez. 2008. Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju. Ljubl-
jana: Pedagoška fakulteta.
Zaga, Cristina. 2012. »Twitter: un'analisi dell'italiano nel micro blogging.« Ita-
liano LinguaDue 4 (1): 165–189.
Zlobec, Gruša. 2013. »Vloga in pomen elementov pogovornega jezika mladih v
slovenščini in francoščini v internetnih/elektronskih tekstih, primerjava.«
Monitor ISH 15 (1): 99–117.
Rolih, Maša. 2014. »Različni vplivi na jezik mladih.« Jezikoslovni zapiski 20
(1): 79–92.
Rutar, Andreja, in Nataša Čavničar. 2004. »Vloge in funkcije besedil.« Http://
slo.slohost.net/cgi-bin/stran.pl?id=5&izris=izpisiNovico&st_ pod=19&-
jezik=slo&templ=1.
Scrigna, Gianpaolo. 2013. »Twitter, istruzioni per l'uso.« V Diffusione delle co-
noscenze: Atti del XXI Congresso Nationale di Speleologia, ur. Franco Cucchi
in Pino Guidi, 117–119. Trieste: EUT Edizioni Università di Trieste.
Skrt, Radoš. 2001. »Vpliv interneta na trženjski splet podjetja (3. del: trženjsko
komuniciranje).« Http://www.nasvet.com/trzenjski-splet-3/.
Smith, Paul Rusell, in Jonathan Taylor. 2004. Marketing Communications: An
Integrated Approach. London, Sterling: Kogan Page.
264 Sproat, Richard, Alan W. Black, Stanley Chen, Shankar Kumar, Mari Osten-
dorf in Christopher Richards. 2001. »Normalization of Non-Standard
Words.« Computer Speech and Language 15 (3): 287–333.
Squires, Lauren. 2010. »Enregistering Internet Language.« Language in Socie-
ty 39 (4): 457–492.
SSKJ (Slovar slovenskega knjižnega jezika). B. l. »Vstopna stran.« Http://sskj.
si/.
Šabec, Nada. 2014. »Raba slovenščine in angleščine v fizičnem in virtualnem
prostoru.« Slavistična revija 62 (3): 395–409.
Tomše, Denis, in Boris Snoj. 2012. »Vpliv prepričanj uporabnikov na njihova
stališča do marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih.« Akade-
mija MM 11 (20): 37–47.
Tomše, Denis, in Boris Snoj. 2014. »Marketing Communication on Social
Networks: Solution in the Times of Crisis.« Marketing 45 (2): 131–138.
Varnhagen K., Connie, G. Peggy McFall, Nicole Pugh, Lisa Routledge, Heather
Sumida-MacDonald in Trudy E. Kwong. 2010. »Lol: New Language and
Spelling in Instant Messaging.« Reading and Writing 23 (6): 719–733.
Vogrinc, Janez. 2008. Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju. Ljubl-
jana: Pedagoška fakulteta.
Zaga, Cristina. 2012. »Twitter: un'analisi dell'italiano nel micro blogging.« Ita-
liano LinguaDue 4 (1): 165–189.
Zlobec, Gruša. 2013. »Vloga in pomen elementov pogovornega jezika mladih v
slovenščini in francoščini v internetnih/elektronskih tekstih, primerjava.«
Monitor ISH 15 (1): 99–117.