Page 69 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 69
zagotavljanje kakovosti v gostinskih obratih
Zaključenost sistema zagotavljamo s povratno vezo med posameznimi fazami.
V tabeli prikazujemo, s katerimi programi HSKS se zapirajo posamezni organizacij-
ski razkoraki. V nadaljevanju predstavljamo namen in vsebino posameznih progra-
mov.
Slika 6. Hotelski sistem kakovosti storitev – HSKS.
Vir: Uran in Conti 2006.
Prva faza, Vodenje za kakovost, predstavlja začetek razmišljanja o kakovosti, ki je
nujni predpogoj za ostale faze. Nanaša se na zapiranje dela razkoraka pozicioniranja. Vsi
v teoriji navedeni avtorji (od gurujev kakovosti naprej) se strinjajo, da brez predanosti
managementa konceptom kakovosti podjetja nimajo nikakršne možnosti uspeha. Pro-
69
Zaključenost sistema zagotavljamo s povratno vezo med posameznimi fazami.
V tabeli prikazujemo, s katerimi programi HSKS se zapirajo posamezni organizacij-
ski razkoraki. V nadaljevanju predstavljamo namen in vsebino posameznih progra-
mov.
Slika 6. Hotelski sistem kakovosti storitev – HSKS.
Vir: Uran in Conti 2006.
Prva faza, Vodenje za kakovost, predstavlja začetek razmišljanja o kakovosti, ki je
nujni predpogoj za ostale faze. Nanaša se na zapiranje dela razkoraka pozicioniranja. Vsi
v teoriji navedeni avtorji (od gurujev kakovosti naprej) se strinjajo, da brez predanosti
managementa konceptom kakovosti podjetja nimajo nikakršne možnosti uspeha. Pro-
69