Page 73 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 73
Metodologija raziskave

Do sedaj smo pregledali osnovna teoretična izhodišča konceptov kakovosti in kakovo-
sti storitev ter pristopov k zagotavljanju kakovosti v hotelirstvu. Dimovski, Škerlavaj in
Penger (2008) pravijo, da potreba po raziskavi nastane zaradi nekega problema, ki se je
pojavil. Raziskovalni proces delijo na naslednje faze (prav tam, 58):
1. izbor teme raziskave,
2. raziskovalni problem,
3. dizajn raziskave,
4. merjenje,
5. podatki,
6. vzorec,
7. analiza,
8. poročilo,
9. smernice za aktivnosti.

Kot smo v teoretičnem delu večkrat ugotovili, je osnovni problem, ki ga zaznava-
jo teoretiki in praktiki, kako zagotavljati kakovost storitev. V sklopu te raziskave si zato
zastavljamo osnovno raziskovalno vprašanje – kako zagotavljati kakovost storitev v go-
stinstvu.

Kandampully in Solnet (2015) pravita, da problem zagotavljanja kakovosti stori-
tev izhaja iz temeljnih lastnosti storitev in zato morajo biti managerji še pozornejši na
zagotavljanje jasnih informacij ter otipljivih elementov storitev. Zagotovo je to najlažje
narediti s pomočjo napisanih standardov storitev, treninga zaposlenih in evalvacije do-
seženega.

Flere (2000, 51) pravi, da je metodologija veda, znanost, ki se na normativen način
ukvarja z dejavnostjo znanstvenika pri spoznavanju predmeta njegovega dela. Metodo-
logija predpisuje, kako naj znanstvenik pride do resničnega spoznanja na najbolj ekono-
mičen način.

73
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78