Page 89 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 89
študija primera: bwp hotel slon

KODA SDP NAZIV
4E.603 PODALJŠANJE DELOVNEGA ČASA
4E.604 ODDAJA DENARJA
4E.605 REGISTRACIJA ODHODA
4E.606 KONTROLA GARDEROBE
4E.607 ODHOD Z DELA
4E.700 DRUGE POSEBNOSTI

Implementacija SDP. Bistveni sestavni del celotnega sistema je Program imple-
mentacije SDP. V primeru BWP Hotela Slon je vseboval:
1. predstavitev SDP zaposlenim,
2. trening zaposlenih skladno s SDP,
3. izvajanje storitev skladno s SDP,
4. nadzor izvajanja SDP,
5. nagrajevanje zaposlenih za kakovostne storitve.

Trening/usposabljanje zaposlenih je poleg zavezanosti managementa h kakovosti
najpomembnejši del implementacije sistema kakovosti. V prenovo restavracije so lastni-
ki hotela vložili znatna sredstva. Obstajala je bojazen, ali bo nova restavracija na slab-
ši lokaciji gostom všeč. Zato so z višjim standardom strežbe želeli še dodatno prispeva-
ti k verigi vrednosti za gosta ter ustvariti celotno vrhunsko doživetje (vrhunska hrana,
strežba in ambient). Za delo v restavraciji so izbrali najboljši kader in za vse naredili se-
rijo izobraževanj o:
- odnosu do gosta,
- standardih kakovosti,
- SDP-jih,
- ponudbi vin,
- ponudbi jedi.

Uprava je sodelovala pri večini usposabljanj, tudi z razlogom, da prikaže pomen
odprtja nove restavracije za hotel. Skupaj s skrbnikom kakovosti je oblikovala obseg in
vsebino treninga. Vsak zaposleni je bil skupaj udeležen na več kot dvajsetih urah uspo-
sabljanj. Teoretičen del in navodila je predstavljal skrbnik, medtem ko je praktičen del
predstavil vodja gostinstva v predavalnici in v restavraciji.

Po priporočilih M. Uran in D. Conti (2006) so prvi predpogoj za učinkovito izva-
janje storitev usposobljeni izvajalci storitev – zaposleni. Drugi se nanašajo na primerno
ravnanje s človeškimi viri, za katerega so zadolženi vodje oddelkov. Politiko oz. smerni-
ce ravnanja s človeškimi viri postavlja uprava hotelskega podjetja. Bistveno je, da upra-
va in vodje oddelkov zagotovijo najboljše možne pogoje zaposlenim za izvajanje stori-
tev. Te aktivnosti so:

89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94