Page 87 - Kern, Peter, in Bojnec, Štefan. 2017. Trg upravljanja nepremičnin. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 87
Raziskava o kakovosti vzdrževanja večstanovanjskih stavb
ketirancev glede strinjanja s to trditvijo so relativno enotna, saj vrednost
standardnega odklona ne presega tretjine vrednosti aritmetične sredine
(SO = 0,885) (preglednica 8). V največji meri, po 33,3 %, so dali oceni 3
– pomembno in 4 – precej pomembno, v najnižji meri 0 % pa oceno 1 –
sploh ni pomembno in oceno 2 – ni pomembno.
Preglednica 6: Analiza stroškov vzdrževanja
Dejavniki an- sploh ni ni pomem- pomem- precej zelo
alize stroškov N Min Max AS SO pomem- bno bno pomem- pomem-
vzdrževanja bno bno bno
N % N % N % N % N % 87
Kvalifikacija in 30 2 5 3,63 0,890 0 0 3 10,0 10 33,3 12 40,0 5 16,7
strokovna us- 30 2 5 3,20 0,847 0 0 6 20,0 14 46,7 8 26,7 2 6,7
posobljenost 29 3 5 3,83 0,711 0 0 0 0 10 34,5 14 48,3 5 17,2
vzdrževalcev 30 1 5 2,93 1,202 4 13,3 8 26,7 6 20,0 10 33,3 2 6,7
30 2 5 3,57 0,971 0 0 6 20,0 5 16,7 15 50,0 4 13,3
Plačilni pogoji 30 2 5 3,90 0,885 0 0 1 3,3 10 33,3 10 33,3 9 30,0
30 1 5 2,87 1,479 8 26,7 5 16,7 5 16,7 7 23,3 5 16,7
Cena dela, višina 30 2 5 3,63 0,999 0 0 3 10,0 13 43,3 6 20,0 8 26,7
ponudbe
Učinkovitost
dela
Uvajanje preven-
tivnih pregledov
Izvajanje pred-
pisanih servisov
Lastna vzdrževal-
na služba upra-
vnika
Kontrola etažnih
lastnikov
Dejavnik, ki so mu anketiranci namenili najnižjo povprečno oce-
no, pa je »Lastna vzdrževalna služba upravnika«, ki je dobil oceno 2,87.
Mnenja anketirancev glede strinjanja s to trditvijo so relativno razpršena,
saj vrednost standardnega odklona presega tretjino vrednosti aritmetične
sredine (SO = 1,479) (preglednica 8). V največji meri, 26,7 %, so dali oce-
no 1 – sploh ni pomembno, v najmanjši meri oziroma po 16,7 % pa ocene
5 – zelo pomembno, 3 – pomembno in 2 – ni pomembno.
ketirancev glede strinjanja s to trditvijo so relativno enotna, saj vrednost
standardnega odklona ne presega tretjine vrednosti aritmetične sredine
(SO = 0,885) (preglednica 8). V največji meri, po 33,3 %, so dali oceni 3
– pomembno in 4 – precej pomembno, v najnižji meri 0 % pa oceno 1 –
sploh ni pomembno in oceno 2 – ni pomembno.
Preglednica 6: Analiza stroškov vzdrževanja
Dejavniki an- sploh ni ni pomem- pomem- precej zelo
alize stroškov N Min Max AS SO pomem- bno bno pomem- pomem-
vzdrževanja bno bno bno
N % N % N % N % N % 87
Kvalifikacija in 30 2 5 3,63 0,890 0 0 3 10,0 10 33,3 12 40,0 5 16,7
strokovna us- 30 2 5 3,20 0,847 0 0 6 20,0 14 46,7 8 26,7 2 6,7
posobljenost 29 3 5 3,83 0,711 0 0 0 0 10 34,5 14 48,3 5 17,2
vzdrževalcev 30 1 5 2,93 1,202 4 13,3 8 26,7 6 20,0 10 33,3 2 6,7
30 2 5 3,57 0,971 0 0 6 20,0 5 16,7 15 50,0 4 13,3
Plačilni pogoji 30 2 5 3,90 0,885 0 0 1 3,3 10 33,3 10 33,3 9 30,0
30 1 5 2,87 1,479 8 26,7 5 16,7 5 16,7 7 23,3 5 16,7
Cena dela, višina 30 2 5 3,63 0,999 0 0 3 10,0 13 43,3 6 20,0 8 26,7
ponudbe
Učinkovitost
dela
Uvajanje preven-
tivnih pregledov
Izvajanje pred-
pisanih servisov
Lastna vzdrževal-
na služba upra-
vnika
Kontrola etažnih
lastnikov
Dejavnik, ki so mu anketiranci namenili najnižjo povprečno oce-
no, pa je »Lastna vzdrževalna služba upravnika«, ki je dobil oceno 2,87.
Mnenja anketirancev glede strinjanja s to trditvijo so relativno razpršena,
saj vrednost standardnega odklona presega tretjino vrednosti aritmetične
sredine (SO = 1,479) (preglednica 8). V največji meri, 26,7 %, so dali oce-
no 1 – sploh ni pomembno, v najmanjši meri oziroma po 16,7 % pa ocene
5 – zelo pomembno, 3 – pomembno in 2 – ni pomembno.