Page 89 - Kern, Peter, in Bojnec, Štefan. 2017. Trg upravljanja nepremičnin. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 89
iskava o kakovosti vzdrževanja večstanovanjskih stavb
Slika 11: Vpliv velikosti podjetja na ceno upravljana 89
Konkurenca na trgu upravljanja nepremičnin
Zadnji sklop anketnih vprašanj se je nanašal na konkurenco med uprav-
niki na trgu upravljanja z nepremičninami. Na trg delovanja so upravni-
ki gledali s svojega sedeža poslovanja, praviloma se veže na območje stati-
stičnih regij, ni pa to pravilo, saj je upravniški trg odprt in vse več podjetij
širi delovanje izven teh območij.
Slika 12: Število podjetij, ki nudi in dejansko izvaja storitve upravljanja
Anketirana podjetja na območju svojega delovanja zaznavajo v pov-
prečju 15,7 podjetij, ki nudijo in dejansko izvajajo storitve upravljanja.
Gre za podjetja z enako dejavnostjo na istem območju delovanja in jih an-
ketirana podjetja pojmujejo kot neposredno konkurenco.
V povprečju so vprašana podjetja odgovorila, da so se v zadnjem tri-
letnem obdobju na trgu pojavili trije novi subjekti, od tega v povprečju
1,50 popolnoma novih in v povprečju 1,62 organizacij z drugih območij
(prodor konkurence s sosednjih območij).
Slika 11: Vpliv velikosti podjetja na ceno upravljana 89
Konkurenca na trgu upravljanja nepremičnin
Zadnji sklop anketnih vprašanj se je nanašal na konkurenco med uprav-
niki na trgu upravljanja z nepremičninami. Na trg delovanja so upravni-
ki gledali s svojega sedeža poslovanja, praviloma se veže na območje stati-
stičnih regij, ni pa to pravilo, saj je upravniški trg odprt in vse več podjetij
širi delovanje izven teh območij.
Slika 12: Število podjetij, ki nudi in dejansko izvaja storitve upravljanja
Anketirana podjetja na območju svojega delovanja zaznavajo v pov-
prečju 15,7 podjetij, ki nudijo in dejansko izvajajo storitve upravljanja.
Gre za podjetja z enako dejavnostjo na istem območju delovanja in jih an-
ketirana podjetja pojmujejo kot neposredno konkurenco.
V povprečju so vprašana podjetja odgovorila, da so se v zadnjem tri-
letnem obdobju na trgu pojavili trije novi subjekti, od tega v povprečju
1,50 popolnoma novih in v povprečju 1,62 organizacij z drugih območij
(prodor konkurence s sosednjih območij).