Page 103 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević. 2017. Marketizacijski diskurz v izobraževanju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 103
Refleksija in diskusija 3.14

mirali neenake odnose moči v družbi), pridemo do sinteze z multidi-
sciplinarno opredelitvijo ideologije kot prepleta kognitivnih struktur,
socialnih praks in diskurza (Bergoč 2008; Rožac 2011). Podporniki ne-
oliberalizma ne govorijo o marketizaciji visokošolskega izobraževanja,
govorijo o povečani odgovornosti visokošolskih managerjev, smotrnej-
šem trošenju davkoplačevalskega denarja, povečevanju kakovosti, ru-
šenju monopolov, vpeljevanju zdrave konkurence, kar se vse zelo lepo
sliši. Zastavlja pa se vprašanje, kakšna bo cena za takšen razvoj sloven-
ske države in kakšne bodo posledice za šibkejše skupine državljanov.

101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108