Page 115 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 115
Teoretična opredelitev zadovoljstva in lojalnosti
vrednosti za kupca; iskanje načinov za zagotavljanje lojalnosti gostov; is-
kanje pomena strateškega menedžmenta kakovosti storitev. S trditvami
avtoric se v celoti strinjamo (to potrjujejo tudi naše ugotovitve, ki se na-
našajo na rezultate kvalitativne analize), zato smo v raziskavo vključili
vsa izpostavljena področja: zaposlene; lojalnost; iskanje nove vrednosti
za gosta; strateški pomen kakovosti. Menimo, da raziskava prinaša odgo-
vore na številna pomembna vprašanja, povezana z zadovoljstvom in lo-
jalnostjo gostov, in tako potencialno vpliva na uspešnejši razvoj mene-
džmenta kakovosti v PGO v prihodnosti.
115
vrednosti za kupca; iskanje načinov za zagotavljanje lojalnosti gostov; is-
kanje pomena strateškega menedžmenta kakovosti storitev. S trditvami
avtoric se v celoti strinjamo (to potrjujejo tudi naše ugotovitve, ki se na-
našajo na rezultate kvalitativne analize), zato smo v raziskavo vključili
vsa izpostavljena področja: zaposlene; lojalnost; iskanje nove vrednosti
za gosta; strateški pomen kakovosti. Menimo, da raziskava prinaša odgo-
vore na številna pomembna vprašanja, povezana z zadovoljstvom in lo-
jalnostjo gostov, in tako potencialno vpliva na uspešnejši razvoj mene-
džmenta kakovosti v PGO v prihodnosti.
115