Page 119 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
Empirična raziskava 119

vnesli manjše popravke. Na ta način smo testirali tudi merski instrument.
Osnova za oblikovanje vprašanj so bile ugotovitve iz teoretičnega (kva-
litativnega) dela raziskave (raziskovalni model in hipoteze podrobneje
predstavljamo v nadaljevanju). Anketiranje smo s pomočjo zunanjih an-
ketarjev načrtovali izvesti med oktobrom 2013 in januarjem 2014. Pred-
videni čas (trajanje) anketiranja v posameznem PGO je znašal približno
eno uro (velja za oba vzorca). Zbrani podatki so bili v nadaljevanju obde-
lani s pomočjo programske opreme SPSS in LISREL (velja za oba vzor-
ca). Načrt empirične raziskave je bil sestavljen iz posameznih faz, ki so
vključevale številne aktivnosti (od pregleda in študije literature do konč-
nih ugotovitev in zaključka). Izvedba raziskave vključuje predvsem sle-
deče aktivnosti: opredelitev hipotetičnega modela; oblikovanje delovnih
hipotez; priprava vprašalnikov; priprava baze PGO; določitev vzorčne-
ga okvirja; izbor najprimernejšega načina zbiranja podatkov; terensko
delo (anketiranje); obdelava podatkov in interpretacija rezultatov; pisa-
nje ugotovitev. Posamezne faze (in aktivnosti) so podrobneje predstavlje-
ne v nadaljevanju.

Oblikovanje raziskovalnega modela
Teoretični model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta

Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta (7P).
Prirejeno po Kukanja, 2015.

Z raziskovalnim modelom želimo prikazati odnose med trženjskimi
dejavniki kakovosti, zadovoljstvom in lojalnostjo gostov. Nov model, ki
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124