Page 119 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 119
Empirična raziskava 119
vnesli manjše popravke. Na ta način smo testirali tudi merski instrument.
Osnova za oblikovanje vprašanj so bile ugotovitve iz teoretičnega (kva-
litativnega) dela raziskave (raziskovalni model in hipoteze podrobneje
predstavljamo v nadaljevanju). Anketiranje smo s pomočjo zunanjih an-
ketarjev načrtovali izvesti med oktobrom 2013 in januarjem 2014. Pred-
videni čas (trajanje) anketiranja v posameznem PGO je znašal približno
eno uro (velja za oba vzorca). Zbrani podatki so bili v nadaljevanju obde-
lani s pomočjo programske opreme SPSS in LISREL (velja za oba vzor-
ca). Načrt empirične raziskave je bil sestavljen iz posameznih faz, ki so
vključevale številne aktivnosti (od pregleda in študije literature do konč-
nih ugotovitev in zaključka). Izvedba raziskave vključuje predvsem sle-
deče aktivnosti: opredelitev hipotetičnega modela; oblikovanje delovnih
hipotez; priprava vprašalnikov; priprava baze PGO; določitev vzorčne-
ga okvirja; izbor najprimernejšega načina zbiranja podatkov; terensko
delo (anketiranje); obdelava podatkov in interpretacija rezultatov; pisa-
nje ugotovitev. Posamezne faze (in aktivnosti) so podrobneje predstavlje-
ne v nadaljevanju.
Oblikovanje raziskovalnega modela
Teoretični model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta
Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta (7P).
Prirejeno po Kukanja, 2015.
Z raziskovalnim modelom želimo prikazati odnose med trženjskimi
dejavniki kakovosti, zadovoljstvom in lojalnostjo gostov. Nov model, ki
vnesli manjše popravke. Na ta način smo testirali tudi merski instrument.
Osnova za oblikovanje vprašanj so bile ugotovitve iz teoretičnega (kva-
litativnega) dela raziskave (raziskovalni model in hipoteze podrobneje
predstavljamo v nadaljevanju). Anketiranje smo s pomočjo zunanjih an-
ketarjev načrtovali izvesti med oktobrom 2013 in januarjem 2014. Pred-
videni čas (trajanje) anketiranja v posameznem PGO je znašal približno
eno uro (velja za oba vzorca). Zbrani podatki so bili v nadaljevanju obde-
lani s pomočjo programske opreme SPSS in LISREL (velja za oba vzor-
ca). Načrt empirične raziskave je bil sestavljen iz posameznih faz, ki so
vključevale številne aktivnosti (od pregleda in študije literature do konč-
nih ugotovitev in zaključka). Izvedba raziskave vključuje predvsem sle-
deče aktivnosti: opredelitev hipotetičnega modela; oblikovanje delovnih
hipotez; priprava vprašalnikov; priprava baze PGO; določitev vzorčne-
ga okvirja; izbor najprimernejšega načina zbiranja podatkov; terensko
delo (anketiranje); obdelava podatkov in interpretacija rezultatov; pisa-
nje ugotovitev. Posamezne faze (in aktivnosti) so podrobneje predstavlje-
ne v nadaljevanju.
Oblikovanje raziskovalnega modela
Teoretični model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta
Slika 3: Teoretični (hipotetični) model kakovosti po dimenzijah trženjskega spleta (7P).
Prirejeno po Kukanja, 2015.
Z raziskovalnim modelom želimo prikazati odnose med trženjskimi
dejavniki kakovosti, zadovoljstvom in lojalnostjo gostov. Nov model, ki