Page 121 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 121
Empirična raziskava

121

Slika 4: Grafični prikaz predlaganega modela raziskave v povezavi s hipotezami.
Prirejeno po Kukanja, 2015.

Raziskovalne hipoteze
Glede na ugotovitve predhodnih poglavij ter izhajajoč iz postavljene-
ga hipotetičnega modela postavljamo šest glavnih raziskovalnih hipotez
(Kukanja, 2015). S prvo (H1) ugotavljamo, ali menedžerji PGO poznajo
pričakovanja gostov, ter poizkušamo definirati morebitni razkorak v per-
cepciji med menedžerji in gosti. Spremenljivke (dejavniki kakovosti), ki
odražajo oceno menedžerjev in oceno gostov, so enake na vprašalniku za
goste in vprašalniku za menedžerje. H1 se glasi: Menedžerji dobro poz-
najo pričakovanja gostov o želeni kakovosti, zato med percepcijo mene-
džmenta o pričakovanjih gostov in gostovo oceno kakovosti ni statistič-
no pomembnih razlik.

Z drugo hipotezo (H2) ugotavljamo, katere dimenzije kakovosti iz-
stopajo pri posamezni vrsti PGO. Zanima nas, ali stanje, ki velja v med-
narodnem okolju (nekoherentnost ponudbe), velja tudi v RS. S H2 pose-
bej preverjamo, ali koherentnost proizvoda vpliva na percepcijo kakovosti
gostov ter njihovo lojalnost. H2 se glasi: Gostje ocenjujejo, da med posa-
meznimi dimenzijami kakovosti obstajajo statistično pomembne razlike
v kakovosti.

Naslednja hipoteza se nanaša na klasifikacijo in kategorizacijo po-
nudbe. Menimo, da bi morala klasifikacija PGO, poleg označbe – vrste
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126