Page 165 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 165
Empirična raziskava
Tabela 32: Pogostost spremljanja kakovosti glede na prisotnost lastnih internih standardov
Načini spreml- PGO brez last- PGO z lastnimi Primerjava pogostosti spremljanja
janja kakovosti nih internih internimi stan-
in primernosti standardov Wilksova lamb- F-preskus Stopnja pomem-
dardi da bnosti
ponudbe
Z načrtnim opa- 3,97 4,16 0,992 1,581 0,210
zovanjem gos-
tov in strukture
prodaje
S pogovori z 4,14 4,42 0,981 3,766 0,054
gosti
S pogovori s 4,17 4,55 0,967 6,537 0,011
sodelavci, ki so v
stiku z gosti
Z metodo skrite- 1,55 1,80 0,988 2,340 0,128 165
ga gosta
Z ocenami na- 1,34 1,80 0,954 9,444 0,002
jetega zunanjega
strokovnjaka
Z anketiranjem 1,59 1,91 0,983 3,292 0,071
gostov (kontrol-
ni listi)
S poizkusi in z 3,08 3,59 0,965 7,121 0,008
odzivi gostov na
uvedene spre-
membe
S spremljanjem 2,74 3,43 0,949 10,525 0,001
komentarjev na
spletnih straneh
S spremljanjem 2,98 3,62 0,964 7,171 0,008
komentarjev v
knjigi pritožb in
pohval
S trženjskimi ra- 1,70 2,27 0,952 9,815 0,002
ziskavami
Na osnovi rezultatov diskriminantne analize, s katero smo ugotav-
ljali, ali je pogostost spremljanja kakovosti pogojena s posedovanjem in-
ternih standardov, ugotavljamo (Wilksova lambda = 0,873; c2 = 25,766),
da posedovanje internih standardov prispeva le približno 13 % k diskri-
miniranju skupin. Na podlagi vrednosti kanoničnega korelacijskega ko-
eficienta je mogoče sklepati (0,357), da so razlike v pogostosti spremlja-
nja kakovosti in primernosti ponudbe med obema skupinama PGO (z ali
brez standardov) relativno šibke. Največja razlika med skupinama PGO
Tabela 32: Pogostost spremljanja kakovosti glede na prisotnost lastnih internih standardov
Načini spreml- PGO brez last- PGO z lastnimi Primerjava pogostosti spremljanja
janja kakovosti nih internih internimi stan-
in primernosti standardov Wilksova lamb- F-preskus Stopnja pomem-
dardi da bnosti
ponudbe
Z načrtnim opa- 3,97 4,16 0,992 1,581 0,210
zovanjem gos-
tov in strukture
prodaje
S pogovori z 4,14 4,42 0,981 3,766 0,054
gosti
S pogovori s 4,17 4,55 0,967 6,537 0,011
sodelavci, ki so v
stiku z gosti
Z metodo skrite- 1,55 1,80 0,988 2,340 0,128 165
ga gosta
Z ocenami na- 1,34 1,80 0,954 9,444 0,002
jetega zunanjega
strokovnjaka
Z anketiranjem 1,59 1,91 0,983 3,292 0,071
gostov (kontrol-
ni listi)
S poizkusi in z 3,08 3,59 0,965 7,121 0,008
odzivi gostov na
uvedene spre-
membe
S spremljanjem 2,74 3,43 0,949 10,525 0,001
komentarjev na
spletnih straneh
S spremljanjem 2,98 3,62 0,964 7,171 0,008
komentarjev v
knjigi pritožb in
pohval
S trženjskimi ra- 1,70 2,27 0,952 9,815 0,002
ziskavami
Na osnovi rezultatov diskriminantne analize, s katero smo ugotav-
ljali, ali je pogostost spremljanja kakovosti pogojena s posedovanjem in-
ternih standardov, ugotavljamo (Wilksova lambda = 0,873; c2 = 25,766),
da posedovanje internih standardov prispeva le približno 13 % k diskri-
miniranju skupin. Na podlagi vrednosti kanoničnega korelacijskega ko-
eficienta je mogoče sklepati (0,357), da so razlike v pogostosti spremlja-
nja kakovosti in primernosti ponudbe med obema skupinama PGO (z ali
brez standardov) relativno šibke. Največja razlika med skupinama PGO