Page 165 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 165
Empirična raziskava
Tabela 32: Pogostost spremljanja kakovosti glede na prisotnost lastnih internih standardov

Načini spreml- PGO brez last- PGO z lastnimi Primerjava pogostosti spremljanja
janja kakovosti nih internih internimi stan-
in primernosti standardov Wilksova lamb- F-preskus Stopnja pomem-
dardi da bnosti
ponudbe

Z načrtnim opa- 3,97 4,16 0,992 1,581 0,210
zovanjem gos-
tov in strukture
prodaje

S pogovori z 4,14 4,42 0,981 3,766 0,054
gosti

S pogovori s 4,17 4,55 0,967 6,537 0,011
sodelavci, ki so v
stiku z gosti

Z metodo skrite- 1,55 1,80 0,988 2,340 0,128 165
ga gosta

Z ocenami na- 1,34 1,80 0,954 9,444 0,002
jetega zunanjega
strokovnjaka

Z anketiranjem 1,59 1,91 0,983 3,292 0,071
gostov (kontrol-
ni listi)

S poizkusi in z 3,08 3,59 0,965 7,121 0,008
odzivi gostov na
uvedene spre-
membe

S spremljanjem 2,74 3,43 0,949 10,525 0,001
komentarjev na
spletnih straneh

S spremljanjem 2,98 3,62 0,964 7,171 0,008
komentarjev v
knjigi pritožb in
pohval

S trženjskimi ra- 1,70 2,27 0,952 9,815 0,002
ziskavami

Na osnovi rezultatov diskriminantne analize, s katero smo ugotav-
ljali, ali je pogostost spremljanja kakovosti pogojena s posedovanjem in-
ternih standardov, ugotavljamo (Wilksova lambda = 0,873; c2 = 25,766),
da posedovanje internih standardov prispeva le približno 13 % k diskri-
miniranju skupin. Na podlagi vrednosti kanoničnega korelacijskega ko-
eficienta je mogoče sklepati (0,357), da so razlike v pogostosti spremlja-
nja kakovosti in primernosti ponudbe med obema skupinama PGO (z ali
brez standardov) relativno šibke. Največja razlika med skupinama PGO
   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170