Page 163 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 163
Empirična raziskava
Tabela 30: Pogostost spremljanja kakovosti ponudbe glede na izdelanost trženjskega načrta

Načini spreml- PGO brez PGO Primerjava pogostosti spremljanja
janja kakovosti trženjskega s trženjskim
in primernosti Wilksova F-preizkus Stopnja
načrta načrtom lambda pomembnosti
ponudbe
4,03 4,12 0,998 0,368 0,545
Z načrtnim opa- 4,38 4,13
zovanjem gos- 4,29 4,47 0,986 2,786 0,097 163
tov in strukture 1,46 2,00 0,993 1,431 0,233
prodaje 1,24 2,08 0,951 10,029 0,002
1,60 1,97 0,855 32,965 0,000
S pogovori z
gosti 3,18 3,57 0,978 4,355 0,038

S pogovori s 2,72 3,64 0,979 4,064 0,045
sodelavci, ki so v
stiku z gosti 2,97 3,81 0,915 17,955 0,000
1,51 2,71
Z metodo skrite- 0,941 12,087 0,001
ga gosta 0,797 49,487 0,000

Z ocenami na-
jetega zunanjega
strokovnjaka

Z anketiranjem
gostov (kontrol-
ni listi)

S poizkusi in z
odzivi gostov na
uvedene spre-
membe

S spremljanjem
komentarjev na
spletnih straneh

S spremljanjem
komentarjev v
knjigi pritožb in
pohval

S trženjskimi ra-
ziskavami

Iz rezultatov diskriminantne analize, s katero smo ugotavljali vpliv
izdelanosti trženjskega načrta na pogostost spremljanja kakovosti ponud-
be, izhaja (Wilksova lambda = 0,699; c2 = 67,600), da posedovanje trženj-
skega načrta k diskriminiranju skupin prispeva približno 30 %. Na pod-
lagi vrednosti kanoničnega korelacijskega koeficienta (0,548) je mogoče
sklepati, da so razlike v pogostosti spremljanja kakovosti in primernosti
ponudbe med obema skupinama PGO (z ali brez trženjskega načrta) sre-
dnje močne. Največja razlika med skupinama PGO je razvidna pri po-
   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168