Page 26 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 26
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije

Kongresna prireditev je osnovna sestavina kongresnega produk-
ta in s tem ponudbe kongresne destinacije. Po njej povprašuje
potencialni udeleženec kongresne prireditve.
− Atribute privlačnosti kongresne destinacije lahko ocenimo s sta-
lišča treh konstruktov, ki predstavljajo temeljne sestavine, pot-
rebne pri organizaciji in izvedbi kongresa ter kongresne dejav-
nosti na destinaciji, in sicer: konstrukta kongresne prireditve,
konstrukta prizorišča in konstrukta destinacije. To so privlač-
nosti, ki sodelujejo pri oblikovanju preferenc oziroma interesa za
udeležbo na konferenci oziroma za njeno organizacijo, s tem pa
tudi za obisk kongresne destinacije.
− Udeleženci hkrati z udeležbo na kongresni prireditvi ne obiščejo
zgolj kongresa, ampak tudi kongresno destinacijo in prizorišče
26 kongresa, zato ne povprašujejo zgolj po kongresni prireditvi, am-
pak jih zanima tudi ponudba storitev na destinaciji.
− V skupini organizatorja/naročnika kongresa imajo s pripravo in
organizacijo kongresa največ izkušenj tisti predstavniki organi-
zacijskih odborov, ki pridejo neposredno v stik s kongresno de-
stinacijo in s ponudniki kongresnih storitev, zato bodo anketni
vprašalniki posredovani njim.
− V skupini ponudnikov kongresnih storitev imajo največ izkušenj
s pripravo in organizacijo kongresa posamezniki, ki delajo v kon-
gresnih oddelkih oziroma prodajnih oddelkih, zadolženih za
kongresno dejavnost, zato bodo anketni vprašalniki posredovani
njim.
− Anketni vprašalnik je najprimernejša tehnika za pridobivanje
podatkov v okviru predlagane kvantitativne raziskave.
− Raziskava bo izvedena na območju Slovenije, in sicer v večjih
kongresnih krajih, kot so Ljubljana, Portorož, Bled, Maribor in
zdravilišča, ki imajo kongresne zmogljivosti. Zaradi mednaro-
dnega značaja izbranih kongresov predpostavljamo, da bodo v
raziskavo vključeni tudi anketiranci iz tujine, in sicer v skupini
udeležencev in skupini organizatorjev kongresov.
− Predpostavljamo, da bo število izpolnjenih anketnih vprašalni-
kov odvisno od stopnje odzivnosti.
Monografija ima naslednje omejitve:
− Raziskava bo omejena na mednarodne konference, ki jih organi-
zirajo združenja, zato vanjo ne bodo vključeni poslovni sestan-
ki, sejmi, razstave, prodajna srečanja, poslovne delavnice in semi-
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31