Page 28 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 28
Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
javnikov oziroma privlačnosti, kot na primer kupne moči, realnega obsto-
ja oziroma odsotnosti ponudbe ali povpraševanja (npr. ali na destinaciji v
trenutku raziskave obstaja ponudba konferenc ali ne) in podobno.
Monografijo sestavlja skupno šest poglavij, pri čemer je prvo uvod-
no. Drugo poglavje je najprej namenjeno opredeljevanju, analizi in sin-
tezi teoretičnih konceptov znotraj izbranega raziskovalnega področja, to
je kongresnega turizma in z njim povezanih treh večjih vsebinskih enot:
kongresne ponudbe in povpraševanja, kongresnega produkta in kongres-
ne destinacije. Temu sledi predstavitev Slovenije kot kongresne destinaci-
je, ki v raziskavi predstavlja teritorialno izhodišč, in zajema analizo kon-
gresnih zmogljivosti ter analizo kongresnih ponudnikov in naročnikov
kot prvo tovrstno doslej. Podrobneje so opredeljene značilnosti kongres-
ne destinacije z različnih vidikov, ki služijo kot izhodišče za oblikovanje
28 konstrukta obiskanosti kongresne destinacije, ki ga preverjamo v empi-
ričnem delu monografije. Tretje poglavje predstavlja raziskovalni del mo-
nografije, kjer predstavljamo raziskavo atributov privlačnosti kongresne
destinacije, opravljeno na dveh neodvisnih vzorcih, ki predstavljata dve
ločeni populaciji, eno na strani povpraševanja, drugo na strani ponudbe
na kongresni destinaciji. Pri tem smo atribute privlačnosti kongresne de-
stinacije simultano preverjali s treh vidikov, ki smo jih na podlagi pred-
hodne analize teoretičnih virov sintetizirali v tri skupine znotraj modela
obiskanosti kongresne destinacije, in sicer v skupino atributov privlačnos-
ti destinacije, skupino atributov privlačnosti prizorišča in skupino atribu-
tov privlačnosti konference.
Naslednja poglavja (četrto, peto in šesto) so namenjena sklepnim
ugotovitvam, to je povzetkom raziskave in njenim aplikacijam, monogra-
fijo pa zaključujemo s predlogi za nadaljnje raziskovanje.
javnikov oziroma privlačnosti, kot na primer kupne moči, realnega obsto-
ja oziroma odsotnosti ponudbe ali povpraševanja (npr. ali na destinaciji v
trenutku raziskave obstaja ponudba konferenc ali ne) in podobno.
Monografijo sestavlja skupno šest poglavij, pri čemer je prvo uvod-
no. Drugo poglavje je najprej namenjeno opredeljevanju, analizi in sin-
tezi teoretičnih konceptov znotraj izbranega raziskovalnega področja, to
je kongresnega turizma in z njim povezanih treh večjih vsebinskih enot:
kongresne ponudbe in povpraševanja, kongresnega produkta in kongres-
ne destinacije. Temu sledi predstavitev Slovenije kot kongresne destinaci-
je, ki v raziskavi predstavlja teritorialno izhodišč, in zajema analizo kon-
gresnih zmogljivosti ter analizo kongresnih ponudnikov in naročnikov
kot prvo tovrstno doslej. Podrobneje so opredeljene značilnosti kongres-
ne destinacije z različnih vidikov, ki služijo kot izhodišče za oblikovanje
28 konstrukta obiskanosti kongresne destinacije, ki ga preverjamo v empi-
ričnem delu monografije. Tretje poglavje predstavlja raziskovalni del mo-
nografije, kjer predstavljamo raziskavo atributov privlačnosti kongresne
destinacije, opravljeno na dveh neodvisnih vzorcih, ki predstavljata dve
ločeni populaciji, eno na strani povpraševanja, drugo na strani ponudbe
na kongresni destinaciji. Pri tem smo atribute privlačnosti kongresne de-
stinacije simultano preverjali s treh vidikov, ki smo jih na podlagi pred-
hodne analize teoretičnih virov sintetizirali v tri skupine znotraj modela
obiskanosti kongresne destinacije, in sicer v skupino atributov privlačnos-
ti destinacije, skupino atributov privlačnosti prizorišča in skupino atribu-
tov privlačnosti konference.
Naslednja poglavja (četrto, peto in šesto) so namenjena sklepnim
ugotovitvam, to je povzetkom raziskave in njenim aplikacijam, monogra-
fijo pa zaključujemo s predlogi za nadaljnje raziskovanje.